dop sång del 2


Kommentarer
Postat av: S

Hej! Du känner inte mig, men jag ville ändå skriva en liten kommentar! Jag imponeras så av hur du hanterar ditt nya liv som mamma. Det kan inte vara lätt att gå från att vara barn själv, till att ta hand om ett. Jag tycker du verkar vara en underbar mamma! Glöm dock inte bort att du bara är människa som alla andra, och man kan inte vara perfekt alltid. Vill även berömma din underbara sångröst! /En 24åring från Ystad

2011-06-19 @ 21:45:10
Postat av: Josefine

Vilken underbar sångröst du har! Idol 2012? =)

2011-06-19 @ 22:49:09
Postat av: Josefine

Vilken underbar sångröst du har! Idol 2012? =)

2011-06-19 @ 22:50:10
Postat av: MIkaela & Sofia

Hej! Först vill jag bara säga att du är enormt grym på att sjunga, och du verkar helt underbar som mamma och vän. Jag har en fråga som jag hoppas du har tid att läsa igenom och den är om du läser michas blogg ( http://micah.myshowroom.se/ ) om du gör det så har du säkert märk att hon får massa dumma kommentarer och nu undrar jag att hur reagerar du på det ? Du får väl inte sådanna kommentarer ? Iallafall vad jag har märkt. Och du är ju i samma ålder som henne ? Hur kan det vara en sån stor skillnad ? Jag hoppas att du vill svara och har tid för en mindre konversation. Hör av dig! :)Kram!

2011-06-19 @ 23:19:01
URL: http://sofiamikaelas.blogg.se/
Postat av: Hannah

Du sjunger sjukt bra :D !!idol nästa ?? Btw i love your blog !, du verkar riktigt trevlig och en super bra mamma !

2011-06-25 @ 05:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar