Dop, dop och dop!

idag blev det dop!

trotts noll sömn så kämpade ja mig runt..

första dopet sjöng jag på! videoklipp ska ja försöka ladda upp sen..

efter det blev det smörgåstårta hos dom , min första smörgårstårta i hela mitt liv!

tål ju inte så har aldrig fått men dom hade specialbeställt en liten söt till mig :D

sen hade dom underbart fina tårtor men jag åt inte av dom utan drog vidare..

då hade det både varit dop o namngivning!

pratade och åt tårta..

tellus fick en söt pressent, tack så mkt!







Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi, inte tänkt på att färga håret? :p

2011-06-19 @ 19:24:27
Postat av: c.

fan va fin du är !!

du sjöng sjukt fint i kyrkan btw!

2011-06-19 @ 21:05:36
URL: http://carolinesjondin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar