Danmark köpenhamn!



då avslöjar jag att mini resan jag gjorde igår var till köpenhamn i danmark :)

det var riktigt roligt och lyckat men tyvärr händet det OLYCKOR!!

berättar i bilder så de gäller att läsa..






älskade underbaraste gostellus uppskattade resan <3





över bron till landet som har en del av mitt hjärta o blod!




OLYCKA 1...

just nu tittar vi ner i tågets papperskorg..

på tåget blev det dax att amma..

jag kände att det blev varmt i knät och insåg sedan att allt bajs blev ryggbajs och sedan rann ut över mina lår.. ner på tåg stolen...

fick kasta bodyn och innan vi fått tellus av torkad på tåget o ny blöja osv så hände lite mer roligheter..

jag sa nu har ja torkat mig på låren.. man ser inget va?

familjen as garvar,.. jo då hade ja babybajs på hela bakbenen....


när vi hade fullt upp med att torka av mig han en kille som var finklädd att sätta sig på min stol.. jag kände stora skuldkänslor med samtidigt as garvade ja o mamma...

pappa frågade, va e de nu?

jag- ja hann inte torka av stolen så han har satt sig i bajset.. hahaha!

ja sen skämtade vi fram o tbx om det.. om att han tex sa hmm de luktar bajs? så e de han själv, eller att han ska på dejt eller jobb intervju?.. ja ibland händer olyckor..

men vi fick ett gott skratt..




när vi kom fram stod det en gatuartist utan huvud.. coolt.. visar en film på honom i nästa inlägg!

OLYCKA 2..

vi hade även åkt dit för att se vaxdockor i kändisar.. men när vi kom dit sa dom att de lagt ner för 4 år sedan! haha




kom i i en affär med massvis med olika rubikscuber!!!



och tusentals olika tärningar..





vi åt italiens glass, oh omg im loving it! underbara smaker och konsistenser! och stora o fina!

kolkla så snyggt det var upplagt! godaste glassen ja ätit! o så annorlunda smaker, bland annat..

lime citron

melon sorbet

vit choklad

mörk choklad

körsbär

annanas

banan

karamell

pecan

muffin

browni

mojito



o massa fler!





sedan blev det en sjukligt dyr middag på jensens böfhus




riktigt god köttbit!


efter det blev det mjukglass med jordgubbssås!

och sånna friterade deg pinnar med socker på!




oj har ju glömt det trevligaste! gicjk på STRÖGET!  en barnaffär hade sjukt fina kläder! man hittar aldrig apopr men här fanns sjukt mkt med apor på! synd de va så sjuk  dyrt..




på vägen hem blev det mys på tåget <3




detta shoppade jag! 



ett armband <3




en rubikscub till min bror..



blommor till håret



rosa korall klänning



ett linne!




t-shirt



mammas aptröja o likadant linne som mig



ett linne till tellus från mormor therese



Kommentarer
Postat av: alexandra

Shit vad Tellus är lik dig! :)

Det blir bara mer och mer ju :)

Klänningen, är den från New Yorker? Jag tror nämligen att jag har en likadan :)

Kram

2011-06-24 @ 13:24:02
URL: http://alexandraslya.blogg.se/
Postat av: Milo

Ja, en olycka händer så lätt... stackarn som tog din plats.

2011-06-24 @ 16:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar