Röjt! Nöjd! Mys kväll på hög nivå...

Oj oj oj vad jag har fått mycket gjort idag ! sjukt nöjd!

igår sålde jag rubbet så nu är allt borta!

jag och mamma rensade ut på gästrummet som ja nu får ha som rum eftersom min bror tagit mitt rum som e finast i stan ;) haha havsutsikt osv.. och STORT .. men nix han vägrade :( men den smällen får ja väll ta..

farfar o hans vän hjälpte iaf mig att hämta dubbelsängen med mer från lägenheten..

sen körde jag och mamma en runda till lite senare och tog små saker och kläder osv..

så nu har jag inrett och fixar riktigt fint på rummet!

blev riktigt riktigt bra! men får inte plast med min helt nya divansoffa! :( så vet inte hur ja ska göra med den ...

kommer kanske bilder på rummet men intepå ett tag :)

så det har blivigt att städa inreda få bort saker sortera osv! sjukt skönt!

jag och mamma har myskväll eftersom fotbolls proffsen är på en massa turneringar..

mamma och jag beställde pizza, jag tog kebab pizza och hawaii pizza, is kall cola!

sen hyrde vi film!
en film jag velat se sjukt länge som verkade såååå bra!
den handlade om en strippa och porrstjärna som blev gravid och man skulle följa den resan osv..

SÄMSTA FILMEN NÅGONSIN!!!!!!!!!!!!!!!!! FATTADE INGENTING DEN HOPPADE FRAM O TILLBAKA I TIDEN , FRÅN ETT STÄLLE TILL ETT ANNAT!! JÄVLA SKIT FILM URSÄKTA!

riktigt besviken hyr absolut inte den , verkade så bra på fodralet men den sög riktigt mycket!


till filmen blev det iaf glass med en ny smak, gakritspuck!

shiet vad det blixtrar o åskar :O!!!!!!!! och ös regnar..

de bör va supernära eftersom det knappt hinner blixtra förrän det smäller!!


imorgon får vi ta vara på dagen och sen på måndag händer en sjukt mysig och rolig sak :) beger osss ifån sverige på ett äventyr! mer får ni veta sen ;)









Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy fan vad taskigt av din lillebror! Du har ju en bebis och behöver ett stort rum!! Som dessutom var ditt från början..

2011-07-03 @ 05:37:31
Postat av: Sara

hejhej!

Bara en snabb fråga, vilken pizzeria i ystad gör glutenfria pizzor? Eller finns det flera?

Tack på förhand ;)



KRAM

2011-07-03 @ 08:48:34
URL: http://sarasway.devote.se
Postat av: Hej!

Hej! Såg också din pizza, och tänkte på din glutenintolerans! Var beställer ni? Ha det bra! Kram

2011-07-03 @ 18:55:31
Postat av: Petra

Jag har med sett den filmen. Och jag tycker samma som dig. Den var jättedålig.

2011-07-05 @ 11:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar