Regn o Begravning..

pappa ringde mamma i morse.. ja ni e väll vakna?

mamma ringde upp till mig på rummet där ja sov gott.. e du vaken?

jag- ja eller nä ja sover ju..

mamma- prästen kommer om tio min..

snacka om att ja fick fart!!

sen efter det blev det begravning i det regniga vädret.. tufft när man ser alla så ledsna..

sen blev det mackor och tårta  i promenaden..

ikväll skulle de va konsert i k-stad men de blir inte av pga regnet..

så de bär snart iväg för o handla mat .. blir filmkväll hermma ist!








Kommentarer
Postat av: Sandra - Tävla om en tjusig ljuslykta!

2011-07-14 @ 18:22:36
Postat av: Sandra - Tävla om en tjusig ljuslykta!

Var med och tävla om en tjusig ljuslykta!

http://kacan.blogg.se/2011/july/tavling.hmtl



Kika in och se om detär någonting som passar dig, annars får jag önska dig en trevlig torsdagskväll! :)



Jätte fin blogg :)

Postat av: Anonym

hej, jag undrar var du har köpt den vita tröjan du har på dig? :)

2011-07-16 @ 21:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar