frågor och svar!

amanda:

Hejsan,
jag är gravid och har bestämt mig för att behålla vet däremot inte hur jag ska berätta för mina föräldrar om detta. Eftersom de tycker att jag är väldigt ung (är 18) så är det inte lika lätt att säga det som om jag vore 25. Hur gjorde du, har du några tips till mig? Tack på förhand :)


svar:

jag visste att om man drar ut på saker som man bara vill få ur sig så blir det bara värre och värre.. därför tänkte ja knappt efter utan jag sprang direkt ner till mamma och visade testet.. jag stod bara helt tyst och såg typ ut som en sånn här smailis .. :/ .. hmm ja så sa ja bara haha !
men ta me din kille och berätta eller så berättar du det själv för tex din mamma alldra först.. resten tar ni två itu med :) men dröj inte på det för då blir det bara värre!




en fråga till jag fått är vart jag köper och vart det finns gluten fria pizzor :)

svar:

det finns på pizzeria casper.. och sen egengjord deg finns på pizzeria parma!



Kommentarer
Postat av: andrea

hej olivia. :)

jag undrar bara om du kan lägga in lite blider från när du var gravid? :)

2011-07-03 @ 21:04:41
Postat av: Tack!

Tack för tipset om pizzeriorna!

2011-07-04 @ 09:36:15
Postat av: Sara

Tack för svartet om pizzorna! :D

2011-07-04 @ 16:14:32
Postat av: Rebecka

Kan inte du ha en frågestund snart :)?

2011-07-05 @ 21:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar