färgat håret och skött mig själv

imorse åkte jag till salongen och färgade håret.. hann precis bli klar när tellus vaknade!

när jag var hemma så städade jag och röjde, samlat två STORA påsar med typ helt NYA kläder som ja inte ska ha mer o två  påsar med trosor o strumpor o massa bhar som e försmå..

ikväll har jag och telle o min vovve gucci varit ensamma..

jag lagade mat, kyckling med thai sås och ris!

efterätt glutenfritt kex choklad..

jag och tellus såg allsång på skansen för första gången haha .. så vi satt och sjöng eller ja tellus satt bara o skratta åt mig hahaha !

så nu säger vi snart gornatt i mina lila gossiga mjukispyjamasbrallor hihi








Kommentarer
Postat av: caroline

Jag gillade den andra lite mer :) kanske är lite mycket med texten "oliva nevelin" som rör sig hela tiden. Men inget fel på den!

2011-07-12 @ 22:59:31
Postat av: Anonym

Vid första anblicken så känns det lite rörig, men man vänjer sig kanske. Det är ju inläggen som borde vara mest i fokus. Men annars är den fin.

2011-07-13 @ 09:34:47
Postat av: Mimmi Webdesign

Behöver du hjälp med designen på din blogg?



Vi skapar personliga bloggdesigner på beställning och arbetar efter just dina önskemål tills dess att du är helt nöjd.



Välkommen att ta en titt in till oss, se vår portfolio och låt dig inspireras! http://www.mimmiwebdesign.com

2011-07-13 @ 12:10:53
URL: http://www.mimmiwebdesign.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar