Farfar 65 år! middag och fest!

ÄNTLIGEN  kan jag sätta mig och blogga om vad som hänt ikväll..

Min farfar som även var med i tidningen i dag ;) fyller 65 år :) grattis!

det firades med middag nere i deras trådgård på trädecket med släkten på deras sida :)

grillade två olika sorters kött

god sallad med bland annat två sorters melon och fetaost

tzatsiki sås, berneissås, chillisås

potatis sallad, pasta sallad med soltorkade tomater , oliver osv..

mycket gott!

efterätt jordgubbstårta med jordgubbfromage och hallon och jordgubbar på toppen..

kusinerna o min bror badade i poolen..

tellemannen var finklädd!

har suttit hela kvällen och tänkt och designat en ny design till bloggen som en bra designar kanske ska fixa :) men får se.. gillar faktiskt den jag harnu , den är lätt och min stil :) så får se hur det blir om det blir bra eller ej :)

nu ska ja verkligen sova.... GODNATT MED STORA BOKSTÄVER!!!!!!





















Kommentarer
Postat av: S

åh vad Tellus är lik dig! underbart söt!

2011-07-12 @ 08:15:40
Postat av: Liz!

Hej, Olivia! Tellus är super söt och gosig verkar han vara! :) Men en sak det är jag undrar över: Du verkar gilla att hålla på med mat osv, vet inte riktigt hur jag ska förklara men jag hoppas att du förstår! Så hade du kunnat lägga upp recept på bloggen nångång då och då! Inte varje dag men kanske en gång varje månad eller varannan månad? :)) Svara gärna på denna fråga! :) // Liz! :)

2011-07-12 @ 12:23:13
URL: http://lizmarieholmgren.blogg.se/
Postat av: Gabriel

Hej.. Fin och intressant blogg.. Schysst och cool design.. Har själv en pappablogg om livet som ensamstående pappa till mina grabbar Mio och Leon.. Kram Pappa Gabriel..

2011-07-12 @ 18:25:00
URL: http://gabrielgavric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar