v:0 - v: 28

här är ett kollage från vecka 0 till vecka 28..

nu börjar ja bli rastlös.. jag vill att nått ska ske... nått stort.. småsaker räcker nt för mig i denna stora orättvisa värld..

jag har verkligen märkt hur orättvist livet verkligen är..

jag klagar inte för ibland är turen på min sida.. men oftast inte.. haha .. okej de e inget o skratta åt men ändå..

lixom man får aldrig svar på någonting?

varöfr hände just detta ?

nä de finns inga svar?

vissa har tur med skolan o behöver nt ha uppehåll i ett år utan lärarna ger dom ledigt tex.. utan att behlva gå om ..

vissa handlar samma saker som en själv bara det att dom hittat det mkt billigare.. på en annan butik eller lyckats hitta ett ställe sm hade rea..

nu babblar ja inte upp det som hänt utan bara exempel på att de faktiskt handlar om en viss tur?

vissa har kille som finns där o e TROGEN!

vissa har stöttande familj... andra inte..

vissa får ett skrikigt barn .. vissa får ett helt lugnt barn..

vissa barn klarar sig inte.. :(... vissa barn gör..

livet är verkligen orättvist..

vissa har mega mycket pengar och vissa som kämpar har ändå inte pengar..

allting precis allting är olika från person till person ..

bristningar, nt bristningar?

tjock o kämpar gå ner i vikt, smal äter mycket?

vänner, inte vänner?

ja ni förstår jag kan rubbla upp så mycket men jag gör inte det för jag hoppas ni håller med lite iaf.. kanske inte med allt .. men lite och förstår vad ja menar..

men de finns nästan aldrig svar på någonting .. varför det händer tex?

men jag litar på att det finns en mening med allt som händer och att det händer med ödet..

ditt liv är planerat .. du får bara åka med i karusellen..





Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du kanske ta upp lite om papppan på bloggen?:)

Alla e nyfikna!!<3

2011-01-24 @ 10:44:34
Postat av: pantade idiot! till dig som kommentera först!

LÅT OLIVIA VARA IFRED! LÅT HENNE TA UPP DETTA MED BARNETS PAPPA NÄR HON SJÄLV VILL! ni som inte vill acceptera detta kan ta er i röven och dra åt helvete! det angår inte er. hon har öppnat allt i sin blogg men va fan låt henne ha någon privatliv. gå och bli gravid själv och öppna dig i en blogg så ska du fan se att det inte är så lätt. och sen läs alla kommentarer om vem pappan är till barnet när du själv inte vill gå ut med det. JÄVLA IDIOT! olivia är snäll nog att låta folk läsa allt detta och se vad som händer i hennes liv men sköt ert för fan när hon inte vill gå ut med allt!

2011-01-24 @ 19:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar