tårarna bara faller...

fan asså..
ja har verkligen hållt allt inne om att ja e så jävla ledsen... ja bloggar nt om de för då tycker folk man vill ha uppmärksamhet osv..

känner mig så ortrevlig mot vissa när dom mailar osv.. men ja kan verkligen nt vara glad nt i dom här lägena..

ja gråter varje jävla dag o de e nt lite ja gråter.. ja gråter i mängder!!

o smärtan gör så himla ont.. ja vill nt berätta vad allt handlar om för de skulle ta år att berätta..

men ja har panik o e stressad över att tiden springer iväg o ja står bara still.. vet inte nånting.. vet ingenting.. o ja kan nt förbereda med något för barnet o de gör så himla ont..

folk säger att dom finns.. men sen när de gäller backar dom ur lixom..

ja vill verkligen hitta en lägenhet så ja kan börja inreda o få lite lugn o ro innan ja ska få min son .. ja menar de e typ 16 veckor kvar bara.. de går riktigt snabbt..

känner riktigt panik, kan nt sova om nätterna o ja bara gråter..

vill knappt gå ut med vännerna för ja vill nt sitta o va ledsen men ja kan nt dölja det...

legat hela dagen o bara gråtit..
just nu har ja stora påsar under ögonen för ja orkar fan nt mer..

ja skulle kunna säga så mkt .. men ja väljer o nt göra de.. ni ska nt få höra på min bekymmer..

men ja önskar de fanns vissa små ängar som bara kom o hjälpte till o redde ut saker.. för just nu har ja nått botten ...

en bild säger mer än tusen ord.. så här får ni några bilder... kanske kan de få vissa att förstå hur dålgt ja mår.. alla kan gråta men alla känner nt sån smärta som ja gör.. för då skulle de nog nt finnas många människor kvar kan ja säga.. men ja kämpar för dom runt omkring mig o för min son... men fast ja e stark så kan även ja mår riktit riktigt dåligt!

o ja fattar nt hur vissa människor kan va som dom e .. vafan de e MITT liv , de e JAG som ska ha barn.. de e JAG som kommer ta hand om MITT barn!... NI som håller på o njuter av att såra andra.. vafan e ERT problem?? de stör väll nt er om JAG skaffar ett barn .. ni finns juh nt ens med i MITT liv.. eller hur? de hade vatt en annan som om ni va med i min familj för dp angår de ER men INTE nu!!

ja menar om ni nt ens umgås med mig .. eller ens känner mig .. vafan har ni då o lägga ner en jävla massa tid på att skriva hur dum i hvuudet ja kan va som väljer o nt döda ett barn för de e så de e? de e väll för fan mitt val!!!!!?
men nä ja förstår om de e såååååå himla jobbigt för er att se mig kanske på stan eller va de nu ens e ni gör.... för de kommer juh va såååå jobbigt för er att se mig med ett barn när ja nt ens ingår i ert liv.. ja e juh som en främling för vissa av er o då fattar ja nt hur man kan lägga ner tid :S


Kommentarer
Postat av: alex

det är många som bloggar när dem är gravida, så du är inte den första eller sista, vilket betyder att dem inte ska hålla på med såndant .. Du ska inte bry dig om dem alls. Lev ditt liv som du vill ha det och låt ingen förstöra det. !

2011-01-06 @ 15:48:15
Postat av: Anonym

Jag vill bara säga att jag känner igen mig så mycket i dig och jag gråter också faktiskt varje dag. Jag har alltid trott att det har varit något fel på mig eftersom jag gråter så himla mycket. Men nu hittade jag en tjej som gråter exakt lika mycket som mig och det känns skönt på något sätt. Du är inte ensam (: Vill också säga att du är sjukt stark och jag beundrar dig för att du ska få en liten son snart. Du ska snart ta ansvar för en annan människas liv och det är bara starka människor som klarar det. Lycka till med din son!

2011-01-06 @ 15:54:24
Postat av: Fanny

JAG VILL BARA SÄGA EN SKA TILL DOM OCH TILL ALLA SOM TYCKER DU SKA TABORT DE ELLER SÅ !

du förstår

OM DOM NU INTE GILLAR ATT DU SKA HA ETT BARN VARFÖR BRYR DOM SIG DÅ VARFÖR INTE LÄMNA DIG IFRED !

DITT LIV DITT BESLUT !

aja folk kan vara dum ibland.



jag förstår lite...

men de är inte så lätt för oss andra och säga skit i dom bry dig inte de svårt om dom hakar på en hela tiden och bry dig inte man försöker men de är alltid inte så lätt jag önskar dig lycka till !!!

2011-01-06 @ 15:58:58
URL: http://[email protected]
Postat av: Lina - Melkers mamma

Jag förstår att det kan vara kämpigt. att vänta barn är en ENORM sak och med alla hormoner i kroppen så blir mer eller mindre alla gravida väldigt känsliga, oavsett ålder och familjesituation. Du gör så klart det som känns bäst men de dagar du är väldigt nere, strunta i att skriva blogg då, det finns för många som glädjer sig åt andras olycka. Tänk på att det är för din egen skull du ska blogga, ingen annans. Ta hand om dig och om du någongång vill prata med en annan "ung" mamma så har du min mail.

2011-01-06 @ 16:25:21
URL: http://vackertliv.blogg.se/
Postat av: Beate

Gumman, du vet vilka som är dina vänner och inte, lägg inte energi på dom som inte förstår och accepterar att detta är ditt val! Ingen kan få dig att känna dig underlägsen, utan att du ger dem ditt tillstånd! <3

2011-01-06 @ 16:27:54
Postat av: Mickaela

Olivia gumman, jag lovar jag finns för dig nu och jag kommer finnas för dig när den lilla gossen kommer!! och jag ber om usräkt för just nu har jag ingen täckning på mobilen och finns tyvärr bara att få tag på via datorn, men det är snart fixat! det är bara att slå en pling så lovar jag att försöka hjälpa dig så gott jag kan! kram <3

2011-01-06 @ 16:32:54
URL: http://mickaelaahlgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Såg dig på stan för någon vecka sen, ville gå fram men vågade inte. Lycka till Olivia!

2011-01-06 @ 18:41:29
Postat av: Sandra

Hejsan!



Vill du ha tips på lägenhet så mejla mig.



Lycka till med allt!

2011-01-06 @ 21:06:54
Postat av: ystadbo

Lycka till. Känner inte dig men jag bor i Ystad och du ska veta att det är måååånga av mina vänner/folk man hör som bara säger bra saker om dig. Jag har aldrig hört något negativt om dig. Alla säger att de hoppas det går bra för dig, att du är modig som behåller, osv.. Det är bara idioter själv som säger att DU är en idiot som behåller barnet. MODIGT, säger jag!! Jag hoppas du tar åt dig av de positiva sakerna istället! Och jag hoppas allt löser sig!

2011-01-06 @ 23:43:05
Postat av: Anonym

vad har du för pogram där du gör dina bilder i ? :)

2011-01-07 @ 15:37:03
Postat av: anonym

Hej, tycker att det du gör är riktigt starkt.

Du ska inte bry dig om vad alla andra tycker, du står för det du gör och det är jättebra! Det är ditt liv och du väljer själv hur du vill leva det, det finns ingen bestämd ålder på när man ska skaffa barn. Skit i vad alla andra tycker, det är du som ska leva ditt liv inte dom! Lycka till med allt och hoppas du och bebben får det superbra!:)

2011-01-07 @ 18:00:46
Postat av: Jasmine

Jag håller med det som folk har skrivit. Strunta i de negatviva kommentarerna (jag vet att det är svårt, upplever samma sak jag också), fokusera på det bra i livet. Att gråta är någonting som man inte kan råför, men det finns positiv gråt också. Tänk på hur mycket ditt barn betyder för dig! Kanske det kommer lite glädjetårar mitt i allt kaos :) Tror det kommer gå jättebra för dig! Om du känner för att prata med en helt totalt främmande människa som också ska bli ung mamma så är det bara att skriva!

Lycka till med allt

2011-01-09 @ 12:33:50
URL: http://rulesbyj.blogg.se/
Postat av: Felicia

Hej Olivia..



Jag va och fikade med mina mamma & min syster igår & så säger min syster " du vet hon olivia som bloggade med om hennes graviditet ?" så svarade jag att jag visste , då säger min syster plötsligt " hade det inte varit för att bilderna va där så hade jag trott det va du Felicia , ni är så lika !" & jag blev helt paff. Jag är själv gravid , visserligen inte lika långt gången som dig!



Och om du någon gång skulle behöva kräka av dig eller bara prata så kan det vara skönt att göra det till någon man inte känner eller till någon som känner likadant!

Det är bara till att höra av sig!

Lycka till snyggiiis!

Du e stark & du klarar det! <3

2011-01-29 @ 18:22:57
URL: http://www.doriis.devote.se
Postat av: Veronica

Hej! Förstår verkligen hur du tänker, klart de är ditt val. De är din son, när de väl gäller så blir ens närmaste vänner/släkt helt emot allt. Förstår inte varför man ska lägga sig i andras liv! Tycker du ska stå på dig, jag förstår verkligen hur du känner. :)<3

Ta vara på dig själv och lycka till! :)

2011-02-09 @ 12:06:00
URL: http://nazluund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar