Nu får det vara nog!

Jag kopierar o skriver ut allt som skrivs.. o jag har alla som kommenterar kan ja söka upp era ip adresser.. men framförallt finns det ju nån som håller på hela tiden ..

skulle såååå gärna vilja göra en sak ... om nt mer..

men ja har bevisen o kommer gå tillb otten med detta..

ni som stöttar.. ja kommer berätta mer sen nästa vecka.. för då ska ja träffa några personer.. som ska hjälpa mig.. o hitta lösningen ..

behöver ert stöd nu!

många vet vad det handlar om .. och ja i har rätt det är för jävligt..

hur fan kan man bete sig så.. o ens förvänta sig att de kommer se ut så senare?..

Glöm nt JA KOPIERAR ALLT O ALLA IP ADRESSER!

så ge F! i att kommentera era idiotiska kommentarer när ni nt vet ett skit igentligen ..

detta ska inte få sänka mig , ja e så mkt starkare , tycker bara det är patetiskt..

ska hålla fast vid min son tills döden skiljer oss åt.. han ligger tryggt i min mage<3

Min lilla bebis


Kommentarer
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Olivia, jag tror att det handlar om att folk är avis. Men du, SKIT i dom. Vill dom hålla på så låt dom göra det.Du kan ju bara bevisa dom att du är mycket bättre än så!



Jag läser också en annan blogg där det är en 15 åring som har fått barn. Hon är så omogen så det finns inte. Lämnar bort sitt barn till sin mamma hela tiden. http://micahs.se/



Olivia jag tror på dig!!!

2011-01-19 @ 10:04:43
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: andrea

Oliva jag tror oxå att dom är avis på dej. Men skit i dom, de är ditt liv. Stå på dej, jag stöttar dej.



Micahs blogg är jätte bra..

2011-01-19 @ 10:50:07
URL: http://moraandrea.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Olivia, finns även fast vi inte snackar eller så.

Du är så sjukt stark, o du kommer klara de!



Eller hur, mikaelas blogg är sjukt bra!

2011-01-19 @ 12:23:39
Postat av: A

Lee! Nu gör du ju samma sak som Olivia uppmanar folk att INTE göra.. Ha förutfattade meningar!

Jag tycker att Micha verkar vara en gullig tjej och hennes dotter verkar må bra!



Stå på dig Olivia!

2011-01-19 @ 13:03:35
Postat av: Jozzan

Kan du inte lägga in en spärr så att du måste godkänna alla kommentarer innan dom publiceras???

Nu har du väl nästan allt till den lille killen,bara att vänta på hans nedkomst :))

2011-01-19 @ 13:25:29
Postat av: ...

Bra! Stå på dig, var stark!

2011-01-19 @ 14:30:07
Postat av: Lee - Melwins mamma!!!

Jag har inga förutfaytade medningar, men jag vet hur det är att bli mamma i unga darr, allt prat när man är gravid och när föräldrar livet börjar.

2011-01-19 @ 15:38:28
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: amanda

det finns alltid dom som har något i mot en, det kvittar vad man gör. Du är otroligt stark! Det är ditt liv och du som bestämmer över det, ingen annan. Tror att du kommer klara det här suveränt och blir en jätte bra mamma!

2011-01-19 @ 16:24:24
Postat av: DVK

olivia? detta kommer från hjärtat och jag menar verkligen detta. du har gått igenom mycket och det har inte varit dans på roser för dig. du går i motvind hela tiden men sätt spärr på kommentarerna om du inte kan se förbi dom. du utsätter dig själv för onödiga kränkningar.

2011-01-19 @ 17:56:33
Postat av: Michelle

Olivia stå på dig och sätt ditt dem inte mer än rätt. Och jag känner inte dig så väl men finns här. Och ni som håller på läg ner för olivia kommer fixa detta hur bra som helst!! Det är för dem är avensjuka på dig för du e så bra! Du har mitt stöd vännen<3

2011-01-19 @ 18:16:00
Postat av: Anonym

Men Lee klaga inte på Micha då.. Känner du henne personligen?

2011-01-19 @ 20:40:40
Postat av: Nora

Stackare ! (L) <3..

finns...<3.

2011-01-22 @ 19:19:31
URL: http://www.fnatte.devote.se
Postat av: Nora

Stackare ! (L) <3..

finns...<3.

2011-01-22 @ 19:19:47
URL: http://www.fnatte.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar