MIN son!!

Varit i skolan så mycket av dagen som jag bara orkade..

finns rätt mkt tankar i huvudet..

så jag behövde åka hem tidigare!

Längtar så efter MIN son som e MITT barn!

han e så mysig när han ligger där inne i magen o rulla runder.. o han kan höra mig hans ENDA mamma! hehe så roligt att han redan vet vem jag är och vi kan komunicera..

han trycker upp foten vid revbenen o vill att jag ska ge den liilla foten massage hehe...

han gör verkligen underbara små saker där inne.. man kan leka med honom och sånt hehe för man känner hans kropp så tydligt..

ska färga håret sen i eftermiddag.. skoj :)

nu ska ja bara försöka natta min lilla gosse för han är riktigt sprallig just nu hehe..


Kommentarer
Postat av: Nora

Naow..! Vilken färg ?

2011-01-18 @ 14:52:36
Postat av: ..

Du vet väl att kemiaklierna i hårfärg inte är bra för barnet?

2011-01-18 @ 15:15:24
Postat av: Anonym

Kemikalierna ;)

2011-01-18 @ 15:16:06
Postat av: till ..

Det är väl inte ungen som ska färga håret? xD Hårfärgen gör ingen skada på barnet.

2011-01-18 @ 15:40:36
Postat av: ...

jag har hört att det inte är bra att färga håret när man är gravid, barnet kan få missfärgat hår...

2011-01-18 @ 16:02:35
Postat av: Anonym

Man kan inte lyssna på allt dom säger som inte är bra hit och inte är bra dit. Man får gå på sunt förnuft. Jag färgade håret när jag var gravid, likaså min frisör när hon var gravid. SLUTA HITTA fel hela tiden, patetiskt.

2011-01-18 @ 16:54:51
Postat av: Siolia

Vad blev det för färg på håret då? :D

2011-01-18 @ 18:16:08
URL: http://siolia.se
Postat av: ...

Men snälla någon! Kan ni som är på och hackar på denna flicka vara snälla och sluta! Bara för att hon är så ung så betyder de absolut inte att hon kommer vara sämre på att ta hand om sin son för det. Hon är så pass mycket starkade än er som håller på och försöker trycka ner henne. Jag anser att hon är stark och modig som har gjort detta val, jag tror att hon kommer bli en underbar mamma! Jag tycker du är grym! Be strong!

2011-01-19 @ 13:01:58
Postat av: s

Ta inte bort rätten från din son att ha både en mamma och pappa. Självklart är det ingen annan "flickvän" som ska vara inblandad. Men jag tror du kommer ångra dig en dag om du inte ger pappan en chans (om han vill göra det rätta)Och sen ska han ju betala till Er son. lycka till allt kommer gå bra! Kanske du borde bestämma själv vilka kommentarer som ska visas, så slipper du den huvudvärken!?

2011-01-19 @ 13:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar