Min lille prins säng!

Här är hans säng!

sov sött mammas älskling!

en svart säng med märket TROLL.

även denna specialdesignad.

heltäckta gavlar!

och osm på dom flesta spjälsängar så är den ställningsbar, så nu när han är liten så har man liggdelen högst upp och sedan sänger man ju mer dom växer.. så dom inte tar sig ut.. hehe

på ena sidan kan man fälla ner sidan så det blir lättare att bära upp! mycket smart..

madrassen är köpt på babyproffsen och ska vara en om dom mestsäljande :)

sängen är en liten snutta större än vanliga spjälsängar och stadigare :) eller hur man ska förklara! lite rejälare :)



Kommentarer
Postat av: Josefina

Vilken bra blogg du har :) tycker du är riktigt stark :) jag undrar vart du köpt spjälsängen? verkar ju helt perfekt :)

¨

mvh

2011-01-12 @ 00:20:38
Postat av: Header

tyckte den andra var finare, den med grått, den passa bättre till;) kämpa på du klarar detta. Alla lycka går till dig

2011-01-12 @ 10:35:56
Postat av: julia

varför är den "specialdesignad"? exakt likadan som den babyproffsen har ute på deras hemsida fast i vit.. förklara detta för mig är du snäll :)

2011-01-12 @ 21:16:21
Postat av: julia

jag undrar varför sängen är specialdesignad? den är exakt likadan som den som babyproffsen har ute på sin hemsida fast din är svart.

2011-01-12 @ 21:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar