Min dag idag hihi

som ni vet har jag varit på glykosbehandling .. det kan ni läsa om i tidigare inlägg..

sen kan ni kolla ultraljudsbilden :D

när jag äntligen var klar på mvc så gick jag och mormor på thairesturang och åt buffe! mycket gott!

sen blev det fika hos min gammel farmor o farfar..

när jag kom hem så va ja super duktig!!!!

jag hjälpte mamma handla och packa upp sen rensade jag hela kylskåpet som såg för jävligt ut fy F säger ja bara..

sen tömde jag diskmaskinen ..

tog fram till maten ..

och nu har jag lyckats bli lite sjuk :(



jag har fått rätt mycket frågor av er.. det kommer frågor och svar sen.. men jag känner att jag inte kan göra hur många inlägg som helst.. sen vissa vill att jag kontaktar dom .. men tyvärr funkar det inte för vissas mail funkar inte att maila till och vissa e omöjliga att kontakta bara .. så tyvärr kan jag inte svara er då ju :(

men iaf tack för dagen ni som varit med <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

Kan inte du börja videoblogga? :)

Det skulle varit jätteroligt! :)

2011-02-01 @ 16:45:31
Postat av: Amanda

vad heter den hårfärgen som du färgar ditt hår med? :)

2011-02-01 @ 21:28:32
Postat av: Amanda

vad heter den hårfärgen som du färgar ditt hår med? :)

2011-02-01 @ 21:28:54
Postat av: Emma

Jag skulle vilja veta hur det var att vara gravid så tidigt? Vad hände med skolgången? Hur reagerade dom flästa? Hur fick du reda på det?
Kan du maila svaren ?

2013-04-11 @ 01:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar