IKEA!!

idag efter badet så blev jag hämtad av farmor och farfar.. vi körde till ikea.. :D

först när vi kom in så kördevi till babyland för att hämta ut ett paket med babyprodukter.. o vad som finns i den hemliga lådan får ni se i senare inlägg nån dag :)

sen efter det så åt vi lunch på ikea, gott!

sen har vi shoppat för fullt!! så snacka om att jag är trött och slliten!

tack så mycket för en rolig dga o tack för alla saker <3

jag fick :

täcke till spjälsängen

bebiskudde

kiss-skydd

"lakan" som man tar runt madrassen med gummiband i så de sitter bra

spjälsängsskydd

matbord till lägenheten

byrå till lägenheten

o sen fick ja ljus och annat smått :D

vi kollade på en massa fler saker.. o ja blev helt galen och ville ha allt.. ibland blir man så haha så därför bestämmde jag mig för att åka in nu nån dag snart igen haha xD

lakan



kiss-skydd



täcke



kudde



bord (man kan fälla ut det så det blir större)



byrå


Kommentarer
Postat av: amanda - 16 år gravid med tvillingar ♥

oj shit vad jobbigt :( jo, jag har ju pojkvän.. men han är inte pappa till barnen, har haft massa problem med den riktiga pappan.. han ville först, sen så ångrade han sig tydligen. aa, jag har skrivit om allt här: http://mammandaa.blogg.se/2010/december/pappan-till-barnen-allt-fran-borjan.html ifall du ville läsa. Men gud.. vilken tur att allt är bra nu då, önskar dig all lycka ♥

2011-01-15 @ 00:06:18
URL: http://mammandaa.blogg.se/
Postat av: hej

kollat runt på din blogg lite, starkt jobbat av dig att vara så öppen om ditt liv och allt kring din graviditet. jag undrar bara om du har någon kontakt med pappan till barnet och om han kommer att ställa upp alls för dig och er son? jag undrar med om han kommer vara med på förlossningen? du behöver inte alls svara om du känner dig obekväm med dessa frågor

2011-01-15 @ 03:24:19
Postat av: amanda - 16 år gravid med tvillingar ♥

hej :) jag la till dig nu, vi snackar mera där ♥

2011-01-15 @ 10:01:55
URL: http://mammandaa.blogg.se/
Postat av: en vän

Tycker det är jätte fint av din familj att dom stöttar dig, du verkar vara en jätte stark person! Önskar dig all lycka, och hoppas du uppdaterar mycket på bloggen om du orkar och vill. Kram!

2011-01-15 @ 12:06:40
Postat av: Anonym

Hej!

Jag skriver till dig för att säga att jag beundrar din styrka,ärligen och modighet! Jag känner dig ej, vet dock vem dina föräldrar är.Har fått höra en hel del rykten om dig för några månader sen, trodde dock på vissa utav dom. De vill jag nu be om ursäkt för! Jag borde veta bätte att inte tro på falska rykten. Har suttit hät och läst igenom din blogg, och tycker att de är sorgligt att se hur illa folk kan bete sig! Du är väldigt mogen för din ålder och du kommer att fixa de, jag tror och hejar på dig =) Jag önskar dig all lycka till iframtiden! //s.

2011-01-15 @ 15:13:41
Postat av: amanda

Riktigt fina saker :) det blir säkert toppen i din lägenhet!

Hur gick det på badet? många blickar eller alla accepterade det? :)

2011-01-15 @ 16:37:11
Postat av: Carolin Meisner

Hej Olivia, kan faktisk säga såhär att de du går igenom och det du har att se fram emot, är något som jag vet du är stark nog till att klara. Att skita i dem som ger dig negativa inställningar gör du bra i, det kan vara svårt men det är bara till att kämpa!

Kan faktiskt säga såhär med att jag konstigt nog ser fram mot att få se den lilla skapelsen du har i magen. ^^ haha, men så sant som det är sagt, så gör jag faktiskt det.

Vill ge dig all positiv inställning som finns och hoppas att allt kommer gå bra framöver!

2011-01-15 @ 21:50:41
URL: http://wtfwhat.wordpress.com
Postat av: anna

är du glutenintolerant ?

2011-01-15 @ 21:57:01
URL: http://thelifeaboutanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag undrar ifall du ska vara med på sommar teatern i år? har hört att du har varit med där. skulle vara tacksam ifall du svarar kanske i ett inlägg. ;)<3

2011-01-15 @ 22:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar