fullrulle :D

idag har de varit fullrulle!
de började med att ja sov sjukt dåligt i natt..
hittade ingen ro.. va så jävla trött så ja mådde illa men ändå va ögonen riktigt pigga..
sen fick ja gå upp o gå o kissa för ja blir kissig hela tiden för han ligger o tycker på blåsan..
sen höll han på o va kräsen med vilken ställning ja låg på.. för man kan juh nt klämma honom ...
så ja kom aldrig till rätta..

sen kom lisset hit så vi satt o snacka en massa o sen såg vi film :)

sen gick vi o handlade.. ja e så sjukt sugen på riktigt dansk hemmagjord ris a la malta så ja köpte saker till det så får väll göra de imon eller nått :)

min kusin fyller år så ja åkte hem där o hjälpte till med förberedelser o passade den lilla bebisen haha bra övning juh ;)
de blev tacos där hemma o sen efterätt kakor o glass osv.. gottigt..




KÖPT VAGN!!!!

nu ikv köpte ja vagn till lillen :D
så bilder kommer kanske  imorgon :D

o imorgon ska ja även köpa säng ;) jippi!!



märkte att vissa personer hade svårt o ffatta va ja skrev om bilderna från min kontroll på mvc för två inlägg sedan haha .. ja minmage ser nt så stor ut på dom bilderna när man ligger ner där..o dom e i lite annorulnda vinkel.. men tro mig den e stor.. o ja skriver ni behöver nt kommentera nått dumt om att den nt ser stor ut osv.. men de finns visst folk som nt fattar när man skriver så ja undrar hur man ska få vissa att fatta :p haha kanske ska ni ge mig ert nr så ja kan säga det till er :P?


de e så roligt att efter att ja spräkt den lilla bubblan att vara rädd att stå för vem man e o våga ta beslutet man själv vill så har fler o fler unga blitt gravida o faktiskt valt att behålla :) o de e många som kommer till mig o vill ha stöd, råd osv.. o ja ställer me än gärna upp de e bara roligt att hjälpa till o ja säger de igen .. ja nämner inga namn o man kan lita på mig .. så tycker de känns riktigt kul att fler vågar ta beslutet man igentligen hade velat ta men kanske nt vågat..<3
kom igen tjejer, vi har en inrestyrka ta ut den o skit i allt folk som nt har vett nog utan måste förstöra <3


Ja ska juh på glykosbehandling nu i slutet av januari o de e många som säger fy fan vad de smakar hemskt osv..
ush ja e riktigt kräsen med sånt.. ja klöks av äckliga dofter osv..
o ja inbillar mig redan den sviniga smaken ahha o de e inte bra xD

så df vill ja fråga alla er som druckit de nån gång, e de hemskteller nt? va tycker ni?


FRÅGOR O SVAR:

Har du varit med i tv program?:

haha yes några st :p inte om att vara gravid då.. men ja har varit med i några program, suttit i publik på olika saker.. o sen varit med i vissa saker men de e ett bra tag sen nu :p

Vem ska vara med på förlosnsingen?:

de ska min mamma vara de e 100 % säkert iaf! sen vill ja nog gärna ha med någon till som kan sköta kamera o filmkamera osv.. så de nt blir kaus o man ska behöva tänka på allt.. men de måste va nån man kan lita på o som ja tycker e värd det.. så får se vem det blir som följer med..<3



bilden e gjortr av sara <3


Kommentarer
Postat av: sara

(Y) bilden jag gjorde <3

2011-01-04 @ 22:45:28
URL: http://blondyslife.bogg.se
Postat av: en

Ska din pappa inte va med på förlåsningen?

Träffar inte du din pappa nu mera efter du blev gravid?

Bäretta lite om familjen!

2011-01-04 @ 22:56:38
Postat av: Mickaela

åh gud vad kul!!

ja, du hjälpte ju mig att fatta beslut och det är jag väldigt stolt över, tack olivia :) <3 även om det slutade som det slutade :/.. Men jag är glad att du faktiskt pratade med mig den där dagen asså :P <3

2011-01-04 @ 23:07:40
URL: http://mickaelaahlgren.blogg.se/
Postat av: Hannelle

Glukosbelastninge smakar SKIT-JA köp med dig färska citroner eller apelsiner för det får man pressa ner i "sörjan" man ska dricka. Enjoy!

O du som kommenterat som nr 2 här lär dig stava innan du kommenterar,vad är du 10 år eller? Va inte så förbannat nyfiken på andras liv,sköt ditt eget istället!

2011-01-04 @ 23:52:09
Postat av: Anonym

Glukosbelastninge smakar SKIT-JA köp med dig färska citroner eller apelsiner för det får man pressa ner i "sörjan" man ska dricka. Enjoy!

O du som kommenterat som nr 2 här lär dig stava innan du kommenterar,vad är du 10 år eller? Va inte så förbannat nyfiken på andras liv,sköt ditt eget istället!

2011-01-04 @ 23:52:46
Postat av: Anonym

du har inte kommit på något fint namn än till bebisen? eller funderat på något?

lycka till! :-D

2011-01-05 @ 00:09:41
Postat av: JeNi

njaa.. skit smaka de väl nt.. MEN SÖT. typ som blandsaft utan vatten i :) efter man druckit de mår man ju lite illa.. men de e nt så konstigt eftersom man nt ätit något på morgonen. :)

2011-01-05 @ 01:49:16
Postat av: Anonym

Glukosbelastningen är inte jätte god, men inte så hemsk som man fick berättad för sig av alla innan. Tag med dig citron och pressa i glaset, det hjälper! Lycka till!

2011-01-05 @ 12:29:23
Postat av: caroina

Glukosbelastningen är inte god alls men det hjälper att ha citron i :) Jag var 19 när jag fick mitt första barn o nu e jag 27 o fick mitt 3 barn för 3 veckor sen :) Hoppas allting kommer gå bra för dej lycka till med allt mvh carolina

2011-01-05 @ 12:50:20
Postat av: isabelle

Kan man inte få se en bild på vagnen? :)

2011-01-05 @ 15:58:29
Postat av: A

Glukosbelastningen är inte alls så hemsk som många beskriver den, tyckte jag i alla fall. Jag tyckte det smakade som Sprite, fast utan kolsyran. Det är riktigt kallt när man får den och pressar man i citron så funkar det. Lycka till!

2011-01-05 @ 20:53:34
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen & ett mirakel i magen

Jag har hemskt svårt för såna vätskor så nu sist sa de att vi kan ta ett blodprov, OM det inte visar något så slipper du belastningen :-) allt var OK så jag slapp drickat. OM provet visat nåt hade jag fått dricka men annars KAN man ta ett blodprov som kan ge lite förhandsvisning om ens blodsocker på morgonen då man fastat.

2011-01-06 @ 11:34:49
URL: http://bambinidolce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar