fredagsmys..

efter skolan så fikade man med farmor o farfar o mina bröder..

det blev JORDGUBBAR och muffins och saft!

sedan åkte jag till mina kusiner som är småbarn .. fick lite massage av mina kusiners mamma..

sen åkte man hem igen, har även handlat med mamma

sen har man hjölpt till mycket idag.. dukat.. takit diskmaskinen.. lagat maten osv..

ikv blev det en god middag pasta med en god pastasås av cremefraich och bacon och grön paprika o kryddor, mkt gott..

efterätt cheescake med hallon!

har sett en film som heter eat pray love..

en brörande film.. jag kan faktiskt rekomendera den .. handlar om att hitta sig själv och bli en starkare person..

skita i vad alla andra tycker..

res, njut av maten skit i om du går upp i vikt du ska bara njuta..

meditera..

på den vägen kanske du hittar den sanna kärleken ..

så ett tips.. se den .. fast väldigt lång var den nästan 2 och en halv timme..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar