Frågor o svar!






FRÅGOR O SVAR!:

kan börja berätta reglerna o de e så att ja väljer ut som frågor ja tycker e okej att svara på, sjuka frågor o för privata svarar ja nt på!



Berätta om din familj, snackar du nått med din pappa?:

hela min familj bor tsm, ja har en mamma en pappa som e gifta sen har ja två småbröder som e vilda haha sen har ja min älskade lilla chihuahua o sen e de ja o bebisen i magen :)
o ja jag pratar med min pappa, vi bor i samma hus så de e klart man snackar med varandra :P
fast ja kan erkänna vi e båda två jävligt envisa så df blir de mkt tjaft o rytande toner men de löser sig!

har du funderat på nått namn till bebisen?:

ja de har ja fast ja tycker det e riktigt svårt, känns som ja aldrig hitatr de rätta o aldrig kommer göra ahha fast de kommer väll så småningom haha :P jag e väldigt kräsen så vill nt ha ett vanligt "tråkigt" namn utan nått ovanligt o så :)


hur känns det att vara gravid ?
känns det inte konstigt ?
eftersom du bara då 15?:

De e en obeskrivlig känsla.. som man får förhoppningsvis uppleva själv nån gång.. o åldern spelar ingen roll i hur de känns för de e från person till person.. jag har spytt mkt o mått skit o fått ta skit från mkt folk.. ándra märker nt ens att dom e gravida för dom mår så himla bra.. så de e olika..
men ja ångrar nt en sekund att ja behållt min son!



känns detd inte so hela din '' ungdomstid''
försvinner nu ?

Jag har alltid velat ha barn när ja va ca 18 år ja har sagt inte senare för ja vill ha de när ja e 18 för de e lagom... men ja menar nu får ja de 2 år tidigare o de e igentligen inte SÅÅÅ mkt skillnad.. klart de e skillnad men inte mega mkt.. plus ja känner mig mogen för de.. o man mognar hela tiden .. unfer gravititeten o första sekund man håller sitt barn o sen lär man sig undertiden ..


varför vill du inte berätta vem som är pappa
till barnet?
det kan man ju inte hålla hemligt, det är ju
ingenting med att man har råkat att få barn
tillsammans. !:

jag har lovat att inte säga något.. haha detta kommer ja nog på många idiot kommentarer på men ja tar med frågan ändå! o ja kommer gå ut med vem pappan e senare.. men än så länge när allt e som de e så gör ja nt de.. det får lugna sig med allt runt omrking först.. innan ja e beredd på en stor stormvind haha :P men jag VET vem pappan e så uppskattar om ja nt får omogna kommentarer av folk som tror dom vet bättre :)




Kommentarer
Postat av: Lisa

Hur vet du att det är en son du kommer få?

2011-01-05 @ 17:28:47
Postat av: du vet vem..

Skriver inte namn pga att pappan ev familj läser din Blogg. Du är värd så mycket mer ãn vad han utsatt dig för, han ska bara betala sen inget mer. Du vet säkery att det går rykten om vem pappan är men dina ord hade sätt punkt och slut tills Din son kommer... Du klarar dig utan honom, you go Girl! <3

2011-01-05 @ 17:40:17
Postat av: Lina - Melkers mamma

Nyfiken på vagnen, kan du inte lägga ut bild :)?

2011-01-05 @ 19:07:42
URL: http://vackertliv.blogg.se/
Postat av: en sak

Fråger jag vill ha svar på!

Är du o pappan ovänner?'

Kommer han ta hand om barnet som du?

Är det okej aatt han tar hand om barnet om han vill?

Bäretta lite snälla!!

2011-01-05 @ 19:37:59
Postat av: Anonym

vill pappan vara en del av barnets liv? varför vill han inte att du berättar vem han är nu, men sen går det bra?



ha en bra dag :)

2011-01-06 @ 00:00:57
Postat av: S

Man brukar ha ett namn när man ser sitt barn första gången :) Mina föräldrar hade massa namn på mig innan jag föddes, men när jag "kom ut" så blev det ett helt annat namn! :p

2011-01-06 @ 00:17:19
Postat av: Mickaela

Olivia påtal om graviditet. Vi måååste snacka sen gumman :D:D!!! kraaam haha :D <3

2011-01-06 @ 00:59:32
URL: http://mickaelaahlgren.blogg.se/
Postat av: Felicia

Hon skriver inte ut pappan än eftersom där är mer än en möjlig, jag känner själv en av de möjliga och han har berättat hur de ligger till! Hon kan ju inte berätta något från hon vet vem pappan är! Vem vill berätta att man möjligen är gravid genom en trekant? Ganska pinsamt:)

2011-01-06 @ 12:15:21
Postat av: En uppsats till Felicia =)

Lägg ner Felicia. För det första så förmodar jag att du inte är mogen nog till att ta hand om dig själv så därför hoppar du på Olivia som kommer klara sig kanon bra och uppfostra en son som kommer bli en underbar person. Om du känner "pappan" kan du be han dra åt helvete rent ut sagt, han är inte värd en piss i missisippi ens! :) Trekant nja, Get some more info before you open you fuckin' mouth bitch!

2011-01-06 @ 17:32:49
Postat av: Mie

Kanske inte så lätt att be pappan dra åt helvete när de finns mer än en möjlig? Haha, så jävla sjukt att de är så många som tycker de är okej att va 15/16 år och skaffa barn? Hon är fan knappt byxmyndig den stackaren!

2011-01-07 @ 18:03:41
Postat av: Anonym

Hahaha som sagt gå inte på någon som NI inte vet något om. Det finns alltid rykten. 1 av 10 får barn innan de är 20 i Sverige, så knip igen :)

2011-01-09 @ 22:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar