dagens diss.. skolmaten?

Jag måste verkligen klaga över maten i skolan!!

idag på menyn en fredag så var det kykling soppa madrass??

jaja man får väll testa eftersom man inte har tid att gå hem på lunchen..

det första man ser är då gårdagens grönsaker som stått framme sedan igår.. liiiite torra , ja ni vet själv hur grönsaker blir?

sen tar man upp "soppa" som nt ser ut som soppa.. men de ska vi nt ta upp..

sätter mig och ska smaka..

kycklingen är rosaröd.. och de ska fan nt kyckling vara ju!!!!

sen är det massa senor i den osv..

inte nog med det.. killen i min klass som sitter vid bordet bredvis mig tar en sked i munnen o säger oh fy fan.. öppnar munnen ..

jo ett KYCKLINGBEN mitt i soppan .. asså fy fan vad svinigt!

för EN gångs skull när skolan har vanligt bröd och inte skit knäckebröd så kan dom väll iaf ge oss lite pålägg? vi betalar för att äta i skolan och dom har inte ens råd att köpa pålägg.. utan de blir smör som alla pillat i..

men när det är mackor kan man iaf få en enda ost bit eller vad som helst? men nä de kan kanske bli för lyxigt för oss eller hur?

tycker faktiskt att det är för jävligt..


Kommentarer
Postat av: samantha

HAHAHAHAHA niiiice :P

2011-01-28 @ 22:41:20
URL: http://ungmammatilljunior.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad använder du för schampoo och balsam?

jag undrar för du har så otroligt fint hår!

2011-01-28 @ 22:57:06
Postat av: Malin

Blää låter inte gott. Måste säga att vår skola verkar ha ganska bra mat jämfört med din, har aldrig hittat ben eller nåt sånt i kyckling och den smakar oftast helt okej :)

2011-01-30 @ 18:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar