chokladfondue<3

i förra inlägget svarade jag på lite frågor :)

idag har man varit med mikaela hela dagen ..

vi åt middag med min familj..

sen nu ikv gjorde vi chokladfondue med en massa frukt!

mjölkchoklad som vi smälte..

annanas

jordgubbar

mango

apelsin

äpple

banan

melon

riktigt mysigt och gott!!

sen ser vi solsidan på dvd.. hela första serien.. bara för att tagga inför imorgon :D

för då börjar en ny säsong med solsidan haha yes :D det är riktigt bra , inte sant ;)??

ojojoj vad jag längtar tills jag får flytta till min lägenhet :)<3

varsågoda här bjuder jag på en bild på magen :)



 


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hej :)

Läste i tidigare inlägg att du gärna ville ha ett ganska ovanligt namn till din lillkille, och eftersom jag har ett stort intresse för namn, så tänkte jag ge lite olika förslag, du behöver inte gilla dom, du behöver inte svara mig, men här har du lite ovanliga namn ;) : Aaden, Mio, Truls, Philip, Nilo, Neo, Vendel, Leo, Gordon, Edward, Rodrick, Benji, Casper, Wlgot, Ed, Zack, Ethan, Dylan, Louie, Jack, Albin... Säg bara till om du vill ha fler förlag ;)

Måste bara tillägga att du är en mycket stark person! Kram :)

2011-01-15 @ 23:26:45
Postat av: kornelia

Oh vad smarrigt! Nu ska jag tvinga iväg mannen till ICA :D

2011-01-16 @ 13:37:57
URL: http://korneliasvarld.blogspot.com/
Postat av: Nathalie

Åh, jag blir helt glad i hela kroppen när jag ser din mage Olivia! Du är jättefin, kämpa på!

2011-01-19 @ 21:19:57
URL: http://nathaliejensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar