Bättre kan ni!

Nu har så många bett om att jag ska lägga upp bilder på både sängen o vagnen och berätta mina hemligheter...

så nu tycker jag att ni kan kommentera vad ni tycker om de!!

ge och ta lixom!

ni kommenterar lite dåligt , bättre kan ni väll? :)

sen har jag designat om bloggen också..

men har inte bestämmt vilken design det ska få fortsätta vara :) men ja kan ju testa olika lite då o då :) är inte så svårt faktiskt :) hehe



haha nu ikv satt jag och tramsade lite utan att ja själv märkte det..

jag sjöng riktigt falskt med vilje haha o sen började ja sjunga galnare o galnare.. o sen sitter mamma o as garvar åt mig o ja fattar inte varför haha! sen kom jag på mig själv och skrattade jag med haha!!

hmm, börjar jag bli gammal?
ikv har jag varit så himla sugen på torra kakor till kaffet hahah!!!



EN DRÖM!

nu för två nätter sedan hade jag en dröm.
jag drömde att jag fick mitt barn.. MEN..

det stämmde inte riktigt ihop haha

för jag fick en liten flicka, med riktigt mycket svart hår på huvudet och hon var så liten som en liten docka, sedan såg hon så chokad ut som ett litet troll... men herregud vad söt hon var!

och alla möjliga kom och hälsade på..

och *HAN* var där och vi skrattade för jag lämnade över henne precis när hon bajsat i blöjan hihi!

men vilken kärlek jag fick till denna lilla bebis bara genom en dröm, de kändes så verkligt!

nu längtar jag bara efter att få hålla min lilla pojke i famnen, de lilla livet ♥




Kommentarer
Postat av: sara

även barnvagnen är detsamma som på hemsidan som julia nämnde innan fast din är i en annan färg :) så du har inte precis special designat den heller :)

2011-01-12 @ 21:21:59
Postat av: krille

förra designen på bloggen var bättre och mkt finare. man blir yr av denna så snälla byt

2011-01-12 @ 21:24:00
Postat av: hej

snälla olivia byt bakgrund för den gör en verkligen yr, speciellt när man läser kommentarerna. jag ber dig BYT

2011-01-12 @ 22:33:28
Postat av: Klara

Hej Olivia.

Jag tror inte du vet vem jag är men det har ingen betydelse.

Jag tycker att det du gör är jättebra!

Jag tror inte jag hade vågat, därför avundas jag dig och ditt mod. Efter alla rykten och allt, fan vad starkt!



vet att denna kommentar kanske är onödig men om det får dig le är det ju bra :)



Lycka till, tror det kommer gå bra :)



2011-01-12 @ 22:49:23
Postat av: Klara

Hej Olivia.

Jag tror inte du vet vem jag är men det har ingen betydelse.

Jag tycker att det du gör är jättebra!

Jag tror inte jag hade vågat, därför avundas jag dig och ditt mod. Efter alla rykten och allt, fan vad starkt!



vet att denna kommentar kanske är onödig men om det får dig le är det ju bra :)



Lycka till, tror det kommer gå bra :)



2011-01-12 @ 22:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar