Överasskning till mamma från mig <3

Min mamma betyder så himla mycket för mig, så därför ville jag överaska henne med någonting..

funderade på bio, men hittade ingen bra film precis..

så efter många tveksamma tankar.. bokade jag hit en tatuerare..

så lurade jag upp mamma i lägenheten och överaskade henne :D


så fick hon två st tatueringar av mig som tack för allting!

det blev jättefint!!

hon tatuerade in gucci på handen.. i samma stil som hon har våra (vi barns) namn på handlede..

sen en stjärna på bröstet!

så här blev det..


älskar min underbara mamma! över hela mitt hjärta, vet inte vad jag skulle gjort utan henne <3











går inte beskriva med ord hur mycket du betyder mamma <3


Kommentarer
Postat av: Suss

Alltså jag är nog den lyckligaste uppfödaren just nu. det är så himla skönt att se att ni tycker om Gucci så mkt!!! Då vet man verkligen att hon kommit helt rätt

2011-02-24 @ 00:17:01
Postat av: emelie - mamma till Alicia

åh, så gullig överraskning :) Snart dags för din lilla pojke att titta ut, önskar dig all lycka :)

2011-02-24 @ 15:20:47
URL: http://emelinis.blogspot.com
Postat av: Sandra

Hej. Riktigt fina tatueringar, vem var det som tatuerade din mamma? =)

2011-02-24 @ 17:54:33
Postat av: Kul blogg!

Kul och intressant blogg! Känner dig absolut inte, utan kom hit via YA´s länk.

Jag har en liten fråga: Vem är tatueraren? Alltså, jag är så inne på att ta en tautering, men blir liksom aldrig färdig till det. Och det där med att dem kommer hem till en, lät som en grej för mig!



Mvh Ny Läsare!

2011-02-25 @ 11:13:44
Postat av: Caroline

Vad snyggt det blev där på handen!



Jag tycker att du har en jättefin blogg. Jag tittar in här någon gång ibland sen jag läste om dig i tidningen. Lycka till med allting!

2011-03-14 @ 11:33:21
URL: http://carolineanderssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar