MYCKET PLANERAT!!

Nu känns det som att jag har väldigt mycket i kalendern..

några stora saker som händer kan jag skriva ut här så att ni vet vad ni kan förvänta er att jag skriver om!!

nu tar jag inte med tex fika med vänner osv..

Tis den 1: SISTA ULTRALJUDET!!

Ons den 3: GRAVID VATTENGYMPA

Tors den 3: LILLEBROR ROBIN FYLLER ÅR!

Tis den 8: MÖTE PÅ SJUKHUSET



15 MARS!!

JAG FYLLER 16 ÅR :D

DÅ BÖRJAR ÄVEN DEN NYA UNGA MAMMOR GRUPPEN, DET ÄR FÖR DOM SOM ÄR GRAVIDA, DET ÄR ISTÄLLET FÖR ATT GÅ I FÖÄLDRASTÖD I GRUPP SÅ STARTAR DOM EN MED UNGA MAMMOR I STÖDGRUPP..

DET BETYDER ATT MAN KOMMER FÅLÄRA SIG MED ANDNINGEN, HÄLSA PÅ PÅ BB OCH TESTA STÄLLNINGAR OCH MASSA MER..


Kommentarer
Postat av: Ellie

Hej hej tänkte kolla med dig om lägenheten, hur kunde du fixa den? :O

Själv är jag 16 och gravid, skulle behöva lite tips på hur man kan fixa en lägenhet =).

2011-02-28 @ 12:22:02
URL: http://nattstad.se/biigdeal
Postat av: Wihoo...

2011-02-28 @ 21:16:58
Postat av: Wihooo

Grattis i förskott!!! :D <3

2011-02-28 @ 21:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar