MER SHOPPING....IKEA!!

vaknade och jag lovar jag har aldrig haft så ont som jag hade idag!!

så blir det efter en sag på ullared.. hahah

men det hindrade inte mig, nej nej absolut inte!!

jag mormor o mamma tog bilen till ikea och handlade "det sista" som behövdes.. äsh man får ju aldrig nog så det blev dom viktigaste sakerna... och som vanligt lite ... mycket till haha!!

men även här är jag jättenöjd och tack så mycket för dagen och sakerna<3

det blev byrå

soffbord

lampor, ah en underbar lampa!!!!!!!

skötbord

smått och gott som ljus och prydnad osv..

design saker..

iaf väldigt mycket till lägenheten!!

jättenöjd och glad!


Kommentarer
Postat av: COOOOOOLINGEN

läste det att någon natalie och du va vänner innan..

kan du inte skriva om det på bloggen , vad du gjorde för att ni inte är vänner längre ..

och hur ni blev vänner ?



kram

2011-02-20 @ 18:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar