Kan ni se mig föda?

Ni brukar ha frågor till mig, nu har jag en fråga till er, som jag hoppas att många svarar på!

kan ni se mig föda? kan ni föreställa er det i huvudet?

själv kan ja inte riktigt göra det, lite men det är svårt.. men en sak som jag verkligen inte kan, det är att se andra föda! det går bara in in i mitt huvud. jag försöker men tanken stannar upp vid, nä men klart dom inte kan , det kan jag inte förställa mig!

men alla kan vi det! i alla fall vi kvinnor, dom flesta..
fast i mitt huvud är det rätt overkligt och svårt att tänka sig att det faktiskt ska komma ut nått så pass "stort" där nere ifrån..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej det ser dig som en bortskämd liten brat som tror att man blir populär av att bli gravid

2011-02-15 @ 21:20:59
Postat av: Beatrice

kan inte i mitt huvud se dig föda, men jag vet att allt kommer gå jättebra och att du kommer bli underbar som mamma...

Önskar digg all Lycka Till!!!

2011-02-15 @ 21:32:30
Postat av: Emelie

Du som är anonym vågar du inte så för vad du skriver?

2011-02-15 @ 21:56:04
Postat av: emelie

Snäckan detta fixar du eller du måste fixa det man har inte så mycket val.

När värkarna väl börjar komma igång så bryr du dig inte om något. Det känns som du kommer in i en "värld" . Du kommer "tillbaka" när barnet är ute .

En mycket sjuk känsla tycker du ska filma hela händelsen. Vi gjorde det och det är roligt att kolla på efterhand. Men vi filmade inte allt utan värkarna hjärtljuden ,barnmorskorna. Och när han kom ut och lite under mina underbara värkar ;).

Vi filmade även när vi badade honom på BB. Roligt att kunna visa familj eller ens närmsta vänner. Eller någon annan som står en nära.

Lycka till snäckan.



Kramar från mig och Viggo<3

2011-02-15 @ 22:00:46
Postat av: Emma

Du kommer fixa det!! Promise ;)

2011-02-16 @ 11:11:56
Postat av: Amanda

anonym: varför ska du trycka ner henne när hon skriver att hon inte riktigt kan se sig själv födda ?

fattar inte hur den tänker..



till Olivia klart du kommer klara de du som e så sjukt stark ! <3

2011-02-16 @ 13:58:41
URL: http://amanda-amorvincitomnia.blogspot.com/
Postat av: natalie

hon va min bästa vän .. trodde jag.

men hon uttnyttjade mig för att ha sex med folk jag känner.

kul !!!!!'

jätte snällt !!



håller ed den anonyma.

2011-02-16 @ 16:57:37
URL: http://natalieyouknow.blogg.se/
Postat av: johanna

haha natalie du är ju knäpp..utnyttjade dig för att ha sex med dina vänner...Kanske är förklaringen så att olivia hade sex med någon du själv ville ha..svartsjuka heter de !

Olivia vad jag läst och sett om dig tror jag att du kommer att klara de galant ! Lycka till tjejen..

2011-02-16 @ 21:16:31
Postat av: Anonym

Tror natalie syftade på sina bröder och eftersom dom är syskon tror jag inte att det handlar om avundsjuka!

2011-02-16 @ 22:11:52
Postat av: Laserturken

Äntligen. Ni som alltid trott jag snackade så mycket skit. "Olivia är en ängel, hon gör inte sånt". Hon hade sex med 3 killar på en kväll. 2 av dessa var brödrar. Och som ni ser så var det hennes bästa väns brödrar. Bara detta ritar upp en ganska tydlig bild på hur Olivia är som person. Sen leker hon och säger: Pappan vill inte vara med blabla hit o blabla dit. Jag har snackat med alla 3. Ingen av dom vet något. Ingen av dom vet vem som e pappa eller inte. SEN LEKER OLIVIA O SÄGER HON VAR IHOP MED EN PERSON I 6 MÅNADER. SLUTA MYTTTTTA IHOP EN MASSA.

2011-02-17 @ 03:06:10
Postat av: Anonym

Precis sanningen svider Olivia!

Vi vet att du knullat Kibbe, Marcus och Margrim!

Vi vet att du är en otroligt äcklig person!

Du är så äcklig och har sex med FOLK när du var gravid, vad kallas det om inte hora?

Din mamma är lika dum i huvudet som du, så hur fan kommer ditt barn att bli?

Ingen kille kommer vilja bli pappa i denna åldern, det är så otroligt fel att behålla ett barn när man inte vet vem pappan är.

Och nu kommer du säga att du vet vem pappan är men varför i helvete berättar du inget då?

Inte ens brödrarna eriksson vet vem pappan är av dem. De har riktigt flickvänner och bryr sig inte om dig längre ... känn dig omtyckt av din så kallade "gamla" kille!

Du blir utnyttjad till tusen!

Du förstör dit liv! & jag bryr mig inte om vad alla andra kommenterar som svar på detta att vi inte står för våra namn ... kan inte du stå för att vara en äcklig hora som försöker få andras killar, knullar din bästa väns syskon och en massa annat.

Förstår Natalie till tusen, hade jag varit hon hade jag gett dig en omgång för längesedan!

ÄCKLIGA JÄVLA HORA !!!!!!!!!!

2011-02-17 @ 10:51:27
Postat av: Hanna

Tänk om folk kunde bry sig om sitt eget liv istället för att lägga sig i andras?

Är det så jävla svårt att bara låta det vara, det angår väl för fan inte er?!

Är ni verkligen så jävla desperata så ni inte kan låta denna bloggen vara. Läs inte om ni nu har sånna problem med detta.



Men barn, ni växer nog också upp en dag.

2011-02-17 @ 13:23:44
Postat av: kimberly johansson

JOHAANNNAAAA din bithc,

de roliga är att jag tror inte att natalie vill ha sex med hennes bröder ;s

2011-02-17 @ 16:44:37
URL: http://kjjohansson.blogg.se/
Postat av: natalie

Vadå lägg er inte i hennes blgog ?

hon har fan utnyttjat mig för att hon ville ha sex med mina brödrar !

aldrig att jag träffar hon igen !

litade på henne , men fyfan ..

inte längre.



tack till alla som stöttar mig och mina brödrar ..

och folk som är på vår sida.

2011-02-17 @ 16:50:32
URL: http://natalieyouknow.blogg.se/
Postat av: Anonym

Riktigt jävla fittig stil, vafan är det du håller på med egentligen? Håller med natalie på varenda punkt, hur tänker du? Är du så jävla kukkåt, att du måste utnyttja dina kompisar för att få det? Hoppas ditt barn föds med downs syndrom, (kan det komma ut något annat ifrån en person som du?) att du mår så såligt över det att det slutar med självmord. Fyfaaaan

2011-02-17 @ 22:34:08
Postat av: Anonym

jag vill inte ha uppmärksamhet.

vill bara att andra fattar att olivia inte är så bra ändå ...

hon ljuger om saker och ting i bloggen för att de ska komma flera kommentarer och allt.



men fattar inte att hon utnyttjade mig.

trodde vi va bästavänner.



ajja , sånna bitchar kan de också finnas.



2011-02-17 @ 22:45:02
URL: http://natalieyouknow.blogg.se/
Postat av: Kornelia

Okej.. Nathalie jag förstår dig till fullo om det är jobbigt att kompisen har sex med dina brödrar, helt klart! Jag hade också blivit sårad om min killkompis haft sex med min syster. MEN! Olivia var väl inte ensam om att ha sex, så vitt jag vet måste man vara minst två?! Så ALLT är ju faktiskt inte hennes fel, då dina brödrar gjorde samma misstag?! Och till dig utan namn.... Att önska ett oskyldigt barn sjukdom är det värsta man kan göra. För hur man än vänder och vrider på det, så har aldrig barnet gjort något fel. Tyvärr har vi ju inte möjlighet att välja föräldrar, inte heller de lilla liv som ligger i Olivias mage.

2011-02-18 @ 00:06:09
Postat av: johanna

kimberly johansson man ska inte skriva ord man inte kan stava till !



Natalie dina bröder är väl lika stor svin isåfall, vem har sex med sin syster kompis? de är samma fråga som att kompisen har sex med dina bröder ju..



eller hon kan till och med våldtog dom ? för som du skriver är de ju endast hennes fel ? hur äkliga är inte dina bröder om dom har sex med samma tjej ?

2011-02-18 @ 09:43:59
Postat av: Hanna

Så jävla rätt sagt, dina bröder är inte oskyldiga dom heller. Det har du inte tänkt på innan va?

Och vadå "tack till alla som stöttar mig och mina brödrar"

vad fan behöver ni stöttning för? Som sagt så har ju dom varit med på detta så är det synd om dom då?

du är ju helt rubbad..

Och hur kan ni bara ens önska ett barn en sjukdom och önska att någon tar livet av sig.



Fy fan vilka vidriga människor ni är! Jag hoppas innerligt att ni får ett jävligt liv, för ni förtjänar inget bättre!



2011-02-18 @ 13:57:43
Postat av: Malin

Natalie....

Din bror som gjort Olivia gravid är helt oskyldig i detta??

Hoppas Olivia kräver faderskapstest, så blir din bror underhållsskyldig i minst 18 år framöver. Han får stå för vad han gjort, och det blir inte billigt.

Det kostar nämnligen i dagsläget minst 1273 kr per månad och barn i underhåll.

Bäst att hålla snoppen i styr i fortsättningen kanske??

2011-02-18 @ 14:26:08
Postat av: Anonym

johanna kan inte heller stava ?



det är inte dom som bestämt att olivia ska behålla barnet !!!!



det är äckligt att olivia knullade båda mina brödrar !

hon visste det. men mina brödrar visste inte om att den ena hade haft sex med henne innan.



olivia tog med mig och min ena bror till imlen för att hon skulle få knulla med min bror , KUL !!!!!



jag hjälpte henne med att hitta någon hon kunde sjugna med , .... och vad fick jag tbx .. nä just de inget ..

2011-02-18 @ 15:57:59
URL: http://natalieyouknow.blogg.se/
Postat av: sjukt!

Som slut på denna jävla konversation vill jag säga att man är alltid två om att ha sex! Det är snuskigt att två bröder har sex med samma tjej och ännu äkligare att Olivia hade sex med ungefär 4 olika killar under tiden hon blev gravid!!! så uttala dig inte om att du vet vem pappan är som det står i tidningen!!!Det är också båda personerna som har ansvar för att skydda sig men alla är vi ungdomar och alla kan göra fel..Att ljuga är dock aldrig bra och väldigt oansvarigt att inte ta dagen efter piller gör att man undrar hur man tänker..Och Malin en sak ska du veta, i (killens roll) så bara för att man en gång glömmer kondom går man inte in med tanken att man ska bli pappa!! När du OLIVIA hade tagit graviditetstestet och sätt att du var gravid var det verkligen inte försent att ta en pilla som det stod i tidningen,för då var det bara 3 veckor gammalt och då var det inget barn!!! Sluta ljuga!!! Det borde vara förbjudet att enbart kvinnan får bestämma om man ska behålla barnet eller ej om man inte känner varandra! Det är du som har tagit fel beslut och ingen annan.. Och killarna får verkligen lida nu och det är hemskt att en annan person kan skriva någon annans framtid så;(

2011-02-19 @ 15:13:49
Postat av: Anonym

omg... vadå att killarna får lida, det är kanske inte ens en av bröderna om det nu skulle vara sant. Det kanske är den tredje personen då? Och i vilket fall som helst så får dem ju inte lida. Dem är ju inte inblandade. Dem behöver inte ens ta något ansvar för barnet eller ens skänka den en tanke. Vi andra som inte deltog under sexet/sexen vet inte vem som varit inblandad. Alla har olika meningar om vad som är okej eller inte. Det kvittar nu! Ingenting kan förändra! Jag står inte på någons sida i detta eftersom jag själv inte kan garantera sanningen. Liksom alla ni andra! Det står ord mot ord!

2011-02-22 @ 10:50:22
Postat av: Catrin

Förhelvete vad barnsliga ni är :O Nästan skrattretande.. Man får väl ha sex med vem man vill, sen om det nu var dina brödrar Nathalie, vad fan gör det ? Om det nu är så att Olivia hade sex med dina brödrar, är det ju inte så att det bara varit hon som velat , utan dina brödrar har också velat !



Vårda era språk för fan och visa lite empati ! Ni vet knappt vad hälften betyder för vad ni skriver .. Gå till biblioteket och låna ett lexikon och kolla upp vad hora är istället ! Skäms på er ...



Olivia, detta kommer du klara galant :) Jag tror på dig !

2011-02-23 @ 18:45:02
Postat av: Anonym

HAHAHAHA catrin .. du vet ingenting !!!!



ingen av er som skriver här vet sanningen !

bara jag och mina brödrar !

fatta...

2011-02-24 @ 18:02:21
URL: http://natalieyouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar