Grattis<3

Helt slut!
kan inte sova om nätterna.. nu var det ju en fruktansvärd storm i natt men om man bortser från det så vaknar jag ca varje timme o tror att jag sovit en hel natt.. kan ikke somna om.. jätte jobbigt..

har ont i min kropp och känner mig helt slut som när man har feber...

jag är supertrött men kan inte sova och jag har tråkigt för att jag inte gör nått men samtidigt kan jag och orkar inte göra nått heller.. så det är lite komplicerat..

legat hemma idag bara och gått igenom lite skolarbete..

tog en dush sen närmare mot kvällen så åkte jag till lägenheten :D

kollade och mätte lite.. och fotade så jag kan börja planera lite i huvudet.. får lägenheten om ett antal dagar.. längtar som in i bomben!


farmor fyller år idag så jag som är så finurlig kom med iden att beställa mat tsm..

så det blev god mat och lite minifirande..

grattis farmor <3


Kommentarer
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Bara till att vänja sig att vakna flera gånger om natten! Vänta tills din lille prins kommer :)

2011-02-08 @ 21:42:44
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar