Frågot och svar.!






När är du beräknad? förenligt beräkningarna på bloggen ska du ha den 14 april som mig?:

först sa dom den 14 april.. men sen ändras det ju hela tiden så jag har bara inte hunnit ändra reklamen på sidorna till en vecka senare.. :) så den 22 april är de beräknat!


Var har du köpt dina tröjförlägningar? jag är sugen på att köpa sånna :):

På H&M i ystad :)


Har du recept på smördegsinbakad fläskfile?:

hmm kör med känsla ;)

men kort sagt..

stek fläskfile..

stek svamp med peppar o salt och häll gärna citron på..

baka sedan in det i smördeg.. kan köpa färdigköpt..

in i ugnen och sen får man kolla när den är helt klar :)

fläskfilen ska vara helt klar såklart :)



Kan du inte videoblogga?:

haha nä inte nu iaf.. kanske kan lägga in lite klipp senare.. men jag har fullt upp och sen tycker jag att det känns lite wannebe att videoblogga och jag skulle inte känna mig bekväm ,ed det.. mest se dum ut haha :P


Hur ska du hinna med gymnasiumet när du fött bebisen?:

jag ska vara mamma ledig i ett år.. sen söker jag in på den linjen jag vill gå på fast ett år senare..


ska du fortsätta blogga när barnet har kommit?:

än så länge ska jag försöka med det med japp :)


Vad använder du för schampoo o balsam?:

haha det är olika!

men jag änvänder rätt dyr inpackning så ofta som möjligt :P

vad heter din hårfärg?:

det har jag svarat på i tidigare inlägg.. kan inte dne i huvudet så ni får läsa igen frågor o svar inläggen ;)


Kommentarer
Postat av: Laserturken

En sak jag itne fattar, varför skriver du alltid att du använder dyra saker? Vem fan bryr sig, om en människa frågar vad du har för schampoo så svara då vad du använder, säg inte den är rätt dyr. Och om du skriver att du ätit något, VEM FUCK BRYR SIG OM DET VAR "RÄTT SÅ DYRA INGREDIENSER SKA NI VETA". Du säger ni äter lyx middag varje vecka. Jag ser din mamma på Triangeln i ystad hela tiden. JÄVLAR VAD LYX ATT ÄTA KEBAB, FAN VAD AVIS JAG ÄR SHIIT!!!!!!

2011-02-06 @ 21:54:16
Postat av: samantha blom

jag bryr mig så kom inte o säg att ingen bryr sig, väx upp '' laserturken '' :s låt henne va istället förfan !! bryr du dig inte så läs då förhelvete inte hennes blogg !

2011-02-06 @ 22:00:55
Postat av: Anonym

Efter att ha läst några inlägg kom jag till ett som et stod att du skulle spåra några som skrev men det går inte. Visst man får upp Ipadressen men mer kan man inte göra med den för alla datorer som tillverkades samma dag, av samma modell och tillverkare har samma Nummer. Den adress du får fram är för det första också It-adressen så du kommer aldrig kunna hitta "Personen" som skrivit de. Hur hade du tänkt göra för det har jag isåfall inte fått ta del av i min utbildning? Detta är inget illa menat alls, vill bara veta hur det ska gå till =)

2011-02-07 @ 15:00:36
Postat av: lite nyfiken tjej ;p

jar har lite frågor till dej! =)

*men vem e pappan till din bebis, har du kontakt med han?

*vet du vad han ska heta?

*hur ska du göra med skolan? ska du utbilda dej sen?

och vill bara säga att jag älskar att läsa din blogg! =) <3

2011-02-07 @ 16:40:09
Postat av: lite nyfiken tjej ;p

jar har lite frågor till dej! =)

*men vem e pappan till din bebis, har du kontakt med han?

*vet du vad han ska heta?

*hur ska du göra med skolan? ska du utbilda dej sen?

och vill bara säga att jag älskar att läsa din blogg! =) <3

2011-02-07 @ 16:40:37
Postat av: Las

2011-02-07 @ 18:07:22
Postat av: Anonym

Diggar Lasertukens kommentar! Håller med dig! Varför måste man häva sig själv genom att berätta att man köper dyra saker (inte ens sina egna pengar) skojigt faktiskt.. haha

2011-02-07 @ 18:09:10
Postat av: Anna

asså ni som skriver bara för att skriva något taskigt varför ens slösa energi på det? Läs bloggar som ni inte "stör" er på istället och sluta ge er på oskyldiga. Detta är hennes sätt att utrycka sig låt henne göra det! Sluta vara avundsjuka för att nadra har de otroligt bra!

2011-02-07 @ 18:33:28
Postat av: Anonym

Men om man vill veta schampoo märket så vill man inte höra att det är dyrt, snarare märket och namnet. Inget illa menat - men är själv nyfiken och får inget utav att höra att det är dyrt...

2011-02-08 @ 20:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar