pepparkakshus tävling!

okej.. tänker vara älrig och berätta om min helvetes morgon ...

sov inte på hela natten, mådde inte bra, va ledsen och hade mycket tankar i huvudet..

den sista timmen jag väl somnade innan jag skulle stiga upp, då drömde jag riktigt hemskt!

vaknade av ett telefonsamtal som inte var så roligt och började genast gråta..

tänkte dirket.. vågar man ge sig ut bland folk idag ?

men vi hade ju fått veta att vi skulle till skolan kl 9 idag istället för kvart över tolv..

när jag kom dit fick jag veta att de var klassens dag typ..

så vissa klasser bowlade och åt mat och sånt men vår klass samt florist 3:orna gjorde pepparkakshus och tävlade mot varandra!

jag kom med johanna i 3:an så våt hus blev såhär!

visst blev min släde och rudolf söt?`

haha på brevlådan så står det : välrdens önskningar

hoppas vi vinner, får veta det imorogn!

efter skolan så blev det en tur i stan ..

då jag blev deppig ännu en gång då man fick höra att ens vänner va bjudna på julmys till en tjej som jag känns sedan jag var liten men som tydligen inte bryr sig länge.. så ja kul att man blev bjuden ju ... eller inte...

sen tog jag en omvägs promenad till BVC..

tellus klarade syn och hörsel och reflex testet utmärkt och växte exakt enligt kurvan!

har köpt en rosa one pice idag !









Kommentarer
Postat av: Maja

Pepparkaks huset blev ju jätte fint :)

2011-12-21 @ 15:31:35
URL: http://pinkpiggy.blogg.se/
Postat av: Minna

Har läst din blogg ett tag och tycker du verkar vara en stark tjej. Vet ju inte vad som gnager dig men glöm inte man skapar sina egna problem och en del av vuxen världen är att ta en del tråkiga beslut. (jag tror jag vet vad du går igenom) Den delen med vänner, i din ålder har man en hel del bekanta och en del vänner som oftast visar sig vara väldigt få. I min ålder (30) har man bara ett få tal kvar. Detta är inte menat som negativ kritik utan som " kom igen, kämpa på" Det är en del av den vuxna världen som di valt att inleda mycket tidigt.

2011-12-21 @ 20:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar