myskväll med fin vän!

denna dagen har varit, hmm ja va ska man säga... med tanke på vädret riktigt tråkig.. man vill ju inte precis gå ut i spö regn o blåst.. så det har varit en inne dag med varm dusch, bada tellus o sånt..

nu ikväll kom min fina vän therese till mig!

pappa lagade underbar mat!

ryggbiff med klyftpotatis , wishkeysås och sallad!

sen chokladpudding!

vi har sett på så mycket bättre och tellus har fått en riktig favorit ;) ( therese)

haft en jätte mysig kväll....

fått prata ut om människor som sviker en så enormt!

nu är jag trött så jag nästan kräks... ah ska bli såå skönt att sova.. men nu vaknade min stora bebis noch ville leka? hmm...


ZzZzZz.......


Kommentarer
Postat av: Nic.

Hejhej. Gillar verkligen din blogg och så, men jag tycker att du har kursiv och fet text är väligt jobbigt att läas och ser lite.. Hm.. tråkigt ut.

Men annars har du en superblogg!

2011-12-03 @ 23:06:16
Postat av: funhistorier

Kolla gärna in, och få ett gott skratt för livet!!

2011-12-04 @ 17:39:12
URL: http://nattstad.se/funhistorier

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar