Lucia 13 december

idag är det lucia..

känns verkligen inte så.. så ledsen o besviken !

för ett år sedan var jag gravid och gick i kyrkan och mös och såg lucia! sen traskade jag hem i snön genom stan när mörkret var upplyst med ljus!


jag har inte märkt av att det är vinter? inte märkt av att det är juletid eller snart julafton..

jag har inte märkt av lucia idag?

sover man länge än till kl 7 så missar man ju lucia på tv, och julkalendern hade inite med nån lucia i avsnittet..

inga glutenfria lussekatter någonstans..

hann inte gå och se lucia i kyrkan..

nä ingen julkänsla här inte..

de största är att jag är så besviken på vissa personer! sårar en djupt!

gik iaf till skolan idag och gjorde två st saker, en juldeckoration jag fick på beställning och en fin bukett :)

när jag kom hem så spelade jag julsånger för mig och tellus när han satt och åt!

efter missförstånd och klödd så blev det vaccinering idag..

min stora fobi är sprutor så en guldstjärna till mig som klarade av det!

ikväll bestämmde jag maten , det blev hemma gjorde fiskpinnar ( panerad torsk) med potatis och remoulad, man äter alldeles för lite fisk , o ja tycker så mkt om fisk :)


ikväll blev det lite glögg och choklad

badat tellus

nu har jag skickat in en överklagan till komunen ang buss!

och även fått veta att min fina ring är på väg !






Kommentarer
Postat av: Foto, design, vardag - 16 år och mamma

Var beställde du ringen?

2011-12-13 @ 22:22:04
URL: http://justababy.blogg.se/
Postat av: JéNnÍéY Love

Fint:) Jag känner inte heller nån lucia eller julstämning alls:( Kramiz<3 Älskar din bligg<3

2011-12-13 @ 22:22:06
URL: http://prinsessanjenniey.blogg.se/
Postat av: Anneli

Din bukett är helt underbar. Så vacker. Hoppas stämningen infinner sig.

2011-12-14 @ 06:44:08
Postat av: Linda

Så vacker ring!

Strunta i alla elaka människor som gör dig illa, jag vet det kan vara svårt, men tänk istället på att de är bara ett fåtal. Det finns så många mer som tycker om dig!

Man kan aldrig vara omtyckt av alla, och det får man leva med.

Kram!

2011-12-14 @ 09:09:42
Postat av: Emma

Åh vilken fin bukett du har gjort! :) Hoppas du får en mysig onsdagskväll!

2011-12-14 @ 19:22:46
URL: http://emmatherezia.blogg.se/
Postat av: Stina

Han är så söt! Vart kommer Tellus pappa ifrån? :)

2011-12-14 @ 20:41:02
URL: http://stinolino.wordpress.com
Postat av: lina

HEJ, undrar bara vart du köpt din fina ring.

super fin blogg !!:)

2011-12-16 @ 23:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar