kock olivia nevelin

stressad!

har så mkt att tänka på och göra osv, ligger en klump i magen som gör ont av stress och en stor sten på bröstet så jag får svårt att andas..

gick till skolan idag och började morgonen med att göra en bukett som skulle säljas, där pengarna gick till musikhjälpen!

sen hade jag svenska..

efter skolan åkte jag och handlade med mormor!

sen åkte jag hem och sen dess har det varit full rulle..

packa upp varor

byta blöja på tellus

ge tellus mat

duka

förbereda maten

laga maten

göra efterätt

städa undan

disken

osv ..

osv..

menyn som jag stod för ikv blev:

fläskytterfile med klyftpotatis och rödvinsås och berneisås med sallad!

efterätt:

hallonmousse med hallon och riven choklad!

till det blev det mys framför tv:n  och såg på svenska hjältar!

gåshuv och ögonen tårfyllda! och känslo väckande!

nu är jag trött och måste bara aäga att tellus har börjar få välrden goaste skratt och det är så underbart när han busar och ler mot en!

säger man : var är lampan?

tittar han upp direkt ;)

kanske blir första ordet?

lampa var mitt första ord när ja va 8 månader så ;)


Kommentarer
Postat av: JéNnÍéY Love

barn gillar lampor av någon konstig anledning:), så vem vet det kanske blir hans första ord också=) KRAMIZ<3

2011-12-16 @ 23:46:32
URL: http://prinsessanjenniey.blogg.se/
Postat av: Terese

vad fan är berneisås? du menar kanske bearnaisesås?.

2011-12-17 @ 20:31:03
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2011-12-18 @ 18:37:48
URL: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar