Vilken härlig och underbar dag!

första dagen som jag känner såhär!

är riktigt glad!

dagen i skolan har varit riktigt rolig! gjort en massa buketter och olika sorters blommexpriment..

här finns bilder på det jag gjorde!

den gula/ oranga buketten gav jag till mormor o morfar och muffins blomman som vi kallade det fick farmor o farfar!

resten har jag i huset ;)

vad tycker ni haha ??

vi var även i fotostudion idag !

älskar sånt, riktigt roligt :D

bilder på klassen!

och mig och min fina gullunge!

vår lärare är hon blonda filuren i glasögon ;) haha

på lunchen åkte vi till snäsiga store thor.. fick bära tellus hela vägen eftersom jag inte fick komma in med vagnen .. även idag snäste dom om mig bara för att jag sa till om special mat?

detta ska ja medela tidningarna om kan jag berätta!

efter skolan köpte jag ett par nya gummistövlar :) haha sånt är bara ett måste när man e småbarnsförälder ;)

när jag kom hem hade mamma köpt fika

chokladboll och kaffe!

nu har jag fixar med nya datorn och håller på med lite uppgifter till skolan!

ätit kvällsmat och längtar till true talent!

tellus "p..." har precis varit här en stund....


längtar tills på lördag :D!!!!!! <3



















































detta måste vaa min turdag! nu hände nyss en bra sak!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jätte fina bilder! Ser ut som du har en bra klass också!:)

Riktigt fina buketter förresten:)

2011-08-31 @ 19:53:28
Postat av: kornelia - mamma till Nea

Men jisses Olivia så stor han har blivit. Sist jag såg honom var han ju miniminimini. Skönt med en bra dag, sådanna behövs också.

Kram på er!

2011-08-31 @ 22:50:34
URL: http://korneliasvarld.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Tror du på allvar att en resturang som är så pass inarbetad skulle bli rädd för att någon skulle " skvallra" till tidningen.? Ta det inte personligt, du ska väl inte behandlas annorlunda än andra människor? Nä ta dig samman och hoppa ner från den stora hästen. Tellus är jätte söt!

2011-08-31 @ 22:56:57
Postat av: Jennifer

Kan du inte ha en liten frågestund på bloggen?

Skulle va jätte roigt :)

2011-09-01 @ 05:56:59
URL: http://jjenniferrotkirk.devote.se
Postat av: Mizca

Vilket ovanligt men mycket fint namn till din son ..

2011-09-01 @ 11:05:02
URL: http://www.mizca.se
Postat av: carolineanette ♡

gosigt med en bebbe :)

2011-09-01 @ 11:48:54
URL: http://carolineanette.blogg.se/
Postat av: Läsare

Verkar som du trivs på din utbildning! Härligt att du vill utbilda dig samtidigt som du är småbarnsförälder! Jag tycker du gör helt rätt i att meddela media om nonchalansen hos Store Thor! Vi måste också visa alla som inte "vågar/skäms" säga ifrån om sin intolerans, vad som inte är acceptabelt! Helt rätt! Vissa såna restauranger, som tror de är så fina, har fruktansvärt dålig kunskap inom just intoleranser! Men de riktigt duktiga kockar och servitriser, kan detta, och om de inte kan så ser de till att de får reda på mer eller gör det bästa av det på mest trevligaste sättet. Fina blommor!

2011-09-01 @ 12:02:32
Postat av: Hanna

snälla snälla snälla färga ditt hår

2011-09-01 @ 13:15:13
Postat av: Alexis

Hejsan !

Ville bara berätta för dig hur mycket jag avgudar dig !

Blir så himla glad varje gång jag läser din blogg och hur stark du är !

Jag önskar dig all lycka i livet !

Kram

2011-09-04 @ 18:32:44
URL: http://alexiseveryday.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej <3 älskar din blogg <3 är så fin <3 kolls gärna om du vill eller har tid på mina senaste teckningar på min blogg ;) skulle bli superglad då <3



http://katinkasgoodlife.bloggplatsen.se/kategori/124586-katinkas-teckningar/



Kram Katte <3

2011-09-06 @ 20:49:04
URL: http://www.katinkasgoodlife.bloggplatsen.se
Postat av: Ellinore

Hej! Läste om dej idag i SÖNDAG och jag måste bara säga att du är en otroligt fin och stark tjej! Har själv en syster som blev med barn när hon va 17 och de har inte varit lätt för henne heller. Hoppas du och din otroligt fina son får ett underbart liv! Många kramar.

2011-09-11 @ 17:44:51
Postat av: anna

Vart har du köpt din fina topp :-) ?

2011-09-11 @ 18:44:27
Postat av: Hanna

Var är din top ifrån, snälla svara på det!! Ingen som har den underbara tröjan vill berätta var den är ifrån, mysko.. men du kan väl göra det?

2011-10-26 @ 10:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar