what a mum ;)

då blir det ett inlägg om dagen och även tankar just nu ..

som jag skrev innan idag så var jag ute med barnvagnen och somnade min kusin..

hade gucci i ena haden och mobilen i andra och en så körde jag vagnen samtidigt..

dagenbörjade med lite dåligt väder men visade sig bli riktigt fint och härligt!

såg en film med mamma innan idag , the holiday hette den , super myig kärleksfilm!

ikväll blev det god middag med familjen och till slut en härlig lång kvällspromenad hem, som ni läser i inlägget innan..

fullmåne , läs mer om det i inlägget innan, men vi får väll se om nått sker.. hoppas på månen<3

nu sitter jag och sara och äter jordgubbar och doppar i chokladfondoue!

gucci ligger och myser..<3




Kommentarer
Postat av: Emma 16 & gravid

Chokladen och jordgubben ser jättegott ut!

Jag hoppas med dig att någonting händer snart ^^

2011-04-17 @ 22:51:25
URL: http://mommyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar