VATTNET HAR GÅTT!

klockan 01.00 i natt så vaknade jag av att jag trodde jag var kissnödig..

jag han inte till toan förrän det ös regnade mellan benen haha!

det såg ut som fostervatten..

jag ringde bb

dom har haft det lugnt och nästan inga folk alls nu på sista tiden

MEEN

nu är där helt fullt!

så jag skulle avvakta!

har inte sovit på hela natten , sprungit fram och tillbaka  för det bara öser vatten av mig..

e uppe i min sjätte trosa nu , tagit slut på ett helt paket bindor, och tre stycken handdukar är genomblöta..

har mensverk osv..

klockan fem i natt gick jag upp och duschade..

nu för en stund sen ( kl 08.30) ringde jag bb , dom har fullt upp och inte tid typ..

känns bra... just idag!!!!!!

så jag försöker ta det lugnt här hemma.. ska äta frukost sen åka till lägenheten och hämta min journal..

sen kör jag upp till bb så dom iaf får kolla så allt ser bra ut , har dom sen inte plats får jag väll åka hem och försöka klara mig så långt som möjligt..

men vattnet öser fortfarande...

jobbigt :(




Kommentarer
Postat av: Anniken

Nej men gud! Då är det verkligen snart dags nu. Lycka, lycka till! Hoppas att de snart har plats för dig, men det är ju trots allt april och det är då på året som flest barn föds.

Men ännu en gång. Lycka till, du kommer klara förlossningen galant! Det har ju alla andra mammor gjort :)

Kram

2011-04-23 @ 09:10:57
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis!!!!! Vad kul för dig!! Men lite jobbigt med bb, eftersom det är första gången och du är ung, hade själv tyckte det var jätte jobbigt!! Men du kommer klara det LYCKA TILL!!!



KRAM♥

2011-04-23 @ 09:11:03
URL: http://mijnleven.blogg.se/
Postat av: Mikka

Nu har du snart din llle bebis hos dig! Du fixar detta super bra! Va inte rädd för epiduralen om du behöver den! Den är super! Lycka till nu!

2011-04-23 @ 09:57:17
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

lycka till och Glad påsk !

2011-04-23 @ 10:11:30
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: linnea

Lycka till :) du kommer fixa detta jätte bra olivia :)

2011-04-23 @ 10:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar