toppen kväll!

haft en toppen dag och kväll..

trots storm så att man nästan blåser iväg så har kvällen varit lyckad hehe

blev pizza hos mig


jordgubbar och grädde till efterätt

och till sist godis..

nu är jag supertrött så ska nog snart nanna med min lilla gucci <3

hela dagen idag har det kännts nånting konstigt..

som en kniv som försöker trycka sig ut mellan benen ... även en tryck bakåt känner jag.. så vi får väll se, tror inte att det är dax.. men det kanske förbereder ;)

man vet aldrig det är ett litet mysterium!


Kommentarer
Postat av: Linnea

när din bebbe kommit ut sedan, kan du inte lägga upp en förkossningberättelse då? hade varit jätteroligt ju! Du är stark! <3

2011-04-09 @ 08:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar