sommar låt i det soliga vår vädret!


Kommentarer
Postat av: Frida

Du sjunger så fint vännen! Kram Frida! <3

2011-04-17 @ 18:43:28
Postat av: Anni

Idol finns nästa år också! :) Fokusera på att du ska ha bebismys nu och inte flytta till Stockholm för att vara med i fredagsfinalerna! Du kommer lyckas med musiken sen! :)

Kram

2011-04-17 @ 19:38:54
Postat av: .

Hej Olivia!

Jag ville bara säga att du sjunger jätte fint och denna låten är super bra, du har gjort det jätte bra med att få in denna sångaren med. Fin, fint. Denna låten har jag lyssnat på om och om igen, så bra tyckte jag att den var. Lycka nu till med allt, du är oerhört stark och grym. Du kommer att klara dig genom allt och du kommer nå långt i livet. Jag känner dig inte personligen, men du verkar vara en väldigt omtänksam och rolig person.

Lycka till! :):):)

2011-04-18 @ 18:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar