sakna magen?

gucci tar verkligen för sig, hon kommer nog sakna magen sen när den inte finns när mer..

jag kommer nog också sakna magen faktiskt, tro det eller ej ..

jag tycker just nu det e rätt jobbig, man vill kunna göra sig fin och ha på sina gamla kläder igen ..

men när jag tänker mig en bild i huvudet utan magen , så känns de ju som om man inte har någon mage, somom den e kapad, hur ska man kunna andas?

det e rätt mycsigt o va tjock ibland haha , man slipper bry sig,

innan brydde man sig om det minsta lilla fett på magen, men nu nör ja ser på gamla bilder tcker jag att jag är riktigt smal..

alla borde prova på att vara tjocka, så kanske tjejer o killar lsutar säga oh va ja e fet o kolla så mkt fett jag har, så e dom pinn smala!!!!??

jag har aldrig varit smalast om man säger så, men jag tycker faktiskt ändå det ska finnas lite o ta i för killarna :D





Kommentarer
Postat av: jasså

Seriöst du vet inte vems pappan är till din unge? ofta man ligger med 4 personer och inte vet vem ungens far är ? och seriöst ska du inte föda din unge snart så man får se om det är en blatte unge eller en svensk?

2011-04-20 @ 20:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar