på egna ben!

på egna ben, på egen hand, o du ska få se att jag kan ro i land!

min dag har sett ut som så:

vaknade, ät frukost o sånt.. tittade ut och såg vilket underbart väder det var..

jag har tvättat i tvättstugan hela dagen i omgångar.. så nu är det avklarat!

tog en promenix ner till stan och träffade caroline, vi gick lite på stan, gjorde ärende osv..

sen hämntade mamma mig, vi begav oss till saltan och tog en promand..

när vi kom hem i huset så tog vi ytterliggare en promenad efter en liten stund.. man vill ju bara vara ute när det är så härligt väder!!

blev en runda till coop och handla det som glömts..

ikväll har jag faktiskt varit hemma i huset och ätit med familjen..

det blev oxfile med klyftpotatis i ugnen tsm med morötter och palsternacka..

och specialsås med choklad i osv..  ;)

till efterätt hade vi nån slags bakelser från olof o victors..

vi såg en film..

och sen somnade resten av familjen och jag åkte hem och tog sistan av tvätten ..

kan ju säga som så att jag har sjuuuuuukt ont i mina fötter!!!

stått upp och gått hela dagen, upp o ner i trappor, i sand, på mark.. osv osv..

kommer ja sova gott? ja de e frågan , man kan ju hoppas på att jag får sova en hel natt..

fast e de dax o föda så gör det inget om ajg inte får sova ;) de e lugnt .. men e de inte dax... låt mig sova!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anniken

Lycka till när det väl är dags :) men hoppas du kan sova inatt iaf. Ska någon följa med och stötta dig under förlossningen? Kram

2011-04-09 @ 23:36:40
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tänk vilken överraskning om det nu skulle ploppa ut en liten prinsessa och det har visat sig fel ;) Det hände min mamma :p

2011-04-11 @ 11:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar