nu pratar vi ut...

ska försöka prata ut lite både om dagen och även om känslor som kommer upp just nu ..


jag kan börja med att ta upp att widgeten på sidan inte stämmer.. det är inte en dag kvar... det är det felet som många gör.. om man säger som så så är jag i vecka 40 MEN det betyder att jag lixom har hela den veckan kvar.. så lägg till 7 dagar till :)

han är ju beräknad till den 22 april på min mammas födelsedag..

men det kan såklart ske när som helst nu .. han ligger fixerad så det är bara att sätta igång..

jag var först helt stirrig nu för nån dag sedan och ville bara ha ut honom och längtade inför förlossningen, men nu har jag faktiskt lugnat ner mig och såklart längtar jag efter honom och att få hålla honom i min famn och inviga alla saker osv.. men samtidigt är jag mycket rädd och nervös inför förlossningen så jag stressar inte utan låter det ske när det sker..

det blir jobbigare och jobbigare, jag kan knappt på mer för det gör mer o mer ont... och ända sedan igår så har det stuckit som knivar mellan mina ben, kanske öppnar jag mig eller nånting, men jag ringer inte bb och stressar inte upp mig för jag lär ju märka när det är akut om man säger så..

jag känner lite förändring, jag är sur, ledsen och mycket irriterad, stör mig påminsta lilla, det är jätte jobbigt för jag vill inte bråka och tjafsa men det går bara inte att styra, det är hormonerna och jag antar att nu när det e så nära så blir man mer känslig..

jag kan inte sova bra om nätterna, kissar ca 5 gg per natt sen blir man hungrig sen har man ont osv osv.. så det blir lixom aldrig riktigt bra sömn..

jag är rastlös samtidigt som jag är helt slutkörd..

jag har sug efter godsaker rätt ofta.. så nu blir man nervös hur det blir när bebisen är kommen , då ska jag verkligen skärpa mig för då har man inget att skylla på, blir vagnpromenader och nyttigare mat..


 
min dag idag...

som sagt så har jag varit och köpt en divansoffa som finns på bild två inlägg ner..

sen har jag vilat eftermiddag faktiskt, men jag gillar itne det för man känner sig sjuk när man råkar somna på dagen ..

tog en strandpromenad, fast jag cyklade sakta för jag kan ju inte precis gå..

ikväll blev der räkmacka

tv dax och sen lite kex/kakor





mamma gillar bilden men jag tycker jag ser ut som en jultomte hahah


Kommentarer
Postat av: Ami

Tycker bilden är underbar!

2011-04-13 @ 20:37:09
Postat av: Carro

Bilden är ju jättesöt :) Även soffan är superfin!

2011-04-13 @ 21:11:06
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: Beatrice

bilden är verkligen superfin, Olivia.... :)

2011-04-13 @ 21:50:16
Postat av: Emma 15 & gravid till 16 & snart mamma

Jättesöt ju! Särskilt med tröjan som inte riktigt går över magen ;)

2011-04-13 @ 22:29:09
URL: http://mommyemma.blogg.se/
Postat av: Emelie

Älskar din blogg! Till och med jag längtar tills han kommer ut! :)

2011-04-14 @ 10:53:27
URL: http://emeliesjuicydetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar