Min namnsdag!!!

idag är det min namnsdag :D<3

igårkväll innan jag gick och la mig så packade jag bb väskan..

hoppades på att det skulle sätta igång i att och att jag skulle föda efter tolvslaget..

eftersom jag under hela gravititeten sagt att han gärna får komma ut den 15 april för det är min namnsdag och även ett tur nr för mig eftersom jag fyller år den 15 mars..

så jag packade bb väskan, men inget skedde i natt, så gode gud snälla gör så att jag får min lilla son idag! <3



bb väskan:

bebisens saker:

blöjor

snutte

två bodyes

två par strumpor

ett par byxor

ett par byxor med hel fot

en tröja

en addidas jogging dress

en liten mössa



Mina saker:

trosor

två mysbyxor

två myströjor

amnings bh

nessesär saker ( roll one, tandborste, hårbortse, smink om man vill ha haha osv )

morgonskor


överigt:

videokamera

systemkamera

journalen ( den med alla pappaer och information )

legg

datan!!!





orkade inte gå närmare väskan haha , sitter så bra här o solen skiner starkt in genom taket, och jag har öppna fönster och lyssnar på fin musik!


Kommentarer
Postat av: Mia

Tips: Ta med tröjor med knäppning fram för att underlätta amningen!! Lycka till nu =) Väntar med spänning =) Kram

2011-04-15 @ 16:22:59
Postat av: Emma 15 & gravid till 16 & snart mamma

Vad roligt att det är så nära! Jag sitter hemma och väntar förhoppningsfullt ^^

2011-04-15 @ 19:00:06
URL: http://mommyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar