marknad!

som jag skrev i morse så började dagen super bra, älskar sådana morgnar!!

jag diskade , vattna blommor, var ute med lilla vovvisen, duschade o sånt!

sen så var det bestämmt att jag o mamma skulle ner till stranden o grilla eller bara fika..

meeen

så frågade kusiner o mormor osv om vi ville med till lövestadsmarknad..

så det blev att åka dit..

så vi där gick vi och stektes i solen, tog en lunch... som kostade fan mycket o dom andra konstaterade att de va de äckligaste dom ätit.. hm, ja så känns de lite dåligt haha.. där rök dom pengarna..

men men skit i det :)

nu ikväll blev det en cykelrunda , cyklade för första gången på jag vet inte hur länge.. men det gick faktiskt riktigt bra trots magen :)

har för en stund sen ätit kyckling o curry gryta med ris med familjen!

ikväll blir det tv..


Kommentarer
Postat av: Lotta

Olivia, tänk på att inte cykla så långt fram i din graviditet. Skulle du ramla eller falla illa så kan det skada moderkakan & bebisen.

Var rädd om dig!!

2011-04-10 @ 21:05:41
Postat av: Hanna!

Kan du inte lägga in nya bilder på dignoch vad du gör och inte skriva sp mycker sammanfatta de ist för de är så drygt sen har du inga bra bilder som är intressanta, mer bilder, mindre text. Kram på dig

2011-04-11 @ 14:20:47
Postat av: Emma 15 & gravid till 16 & snart mamma

Oj oj oj!! Är det bara 3 dagar kvar till bf? Lycka till! :D <3

2011-04-11 @ 16:45:08
URL: http://mommyemma.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar