Kom ut prinsen!

nu e snart den 15 över :( prinsen har inte kommit ännu ... jag som ville det!!

tänkte berätta om min dag..

har ont i nacken ,köttsåret bara köttar hela tiden , aj!

imorse så tog jag en dusch och städade lite..

jag förberede en överasknings fika till mig och mamma..

jag tog en promenad i solen och mötte upp mamma på salongen, sen tog vi bilen ut till saltan och satte oss och fikade vid havet..

sen blev det en SNABB tur på stan, jag skulle kolla på amningslinne, men jag hittade inget jag tyckte var särskillt fint.. hmm jag hann i o för sig inte kolla noga heller för telefonen bombade mig .. så de gick väll på 3 min sen gav jag upp..

har hjälpt till rätt mycket i huset idag, tömt disken , satt ner ny, bytat sängkläder, hängt tvätt, hjälpt till med maten, dukat osv..

lyckades ta en runda precis när molnen kom frma så det var inte så skönt..

ikväll har man ätit middag och mys med familjen ...

sett talang och ätit godis o sånt :)

fått några grattis idag av olika folk :) så tack tack!

fick en pressent av pappa..

en special filt från SOLSIDAN som dom har där i tv serien .. super fin och bra!  kanske fixar bild på den senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar