göra nått bra av helvetet..

man kan tro att jag varit på tivoli idag , åkt en rent ut sagt jävla hejdundrande bergodahlbana!

började morgonen med att tänka , jaha vad ska man göra idag ? vad finns det att göra i denna stan? svar: INGET..

men till slut blev det bestämmt, efter att jag ätit frukost, jordgubbar med mjölk..

kom mormor och hämtade mig ..

vi körde till affären och handlade en massa mat osv..

sen samlades ett gäng från sälkten nere vid vår luda/stuga nere vid stranden .. vi gillade och snackade, mycket trevligt och skönt väder faktiskt..

efter korv/hamburgare grillningen så begav vi oss hem till mormor o morfar..

fikade lite och pratade, sen blev jag och mormor helt slut så vi la oss i sängen och såg en film ..

kan berätta att jag stött på riktigt många idioter idag .. tänker inte nämna namn .. både nära och ikke nära.. men fan som folk kan bete sig..

tänker inte ta upp det man kan sga att de som känns aldra mest är när dom närmsta sviker en och förklarar skam över en , känns väldigt bra! eller inte..

varit riktigt ledsen och tårarna har fallit.. förstår inte hur man kan bete sig och säga sådana saker..

men men nu vill jag inte prata mer om det.. och jag och mamma beställde mat , jag tog kebabtallrik och mamma tog pizza..

sen för att rensa tankarna när vi va som ledsnast så tog vi en promenad.. riktigt skönt..

ikv gjorde vi choklad fondue och doppade olika frukter i ..

ska väll snart sova, om jag kan , och jag har verkligen inget emot om det sätter igång i natt, fast jag vet om att de inte kommer till o ske, men jag blir mer och mer galen jag vill ha honom i min famn NU!


Kommentarer
Postat av: Natali

Jag beundrar dig jätte mkt! Du är så stark!

Du kommer bli en toppen mamma <3

2011-04-04 @ 07:32:25
URL: http://Natalis.myshowroom.se
Postat av: katja

håller med hon natalie som har kommenterat.

jag tycker du är jätte stark olivia och hoppas att du kommer bli en jätte bra mamma, för det tror jag att du blir :)

2011-04-04 @ 14:25:28
URL: http://katjanilsson.devote.se
Postat av: stammis bloggläsare

Vilken dag är det beräknat till ? (:



Ploppar upp en massa tankar i huvet om dom som är så taskiga, såg dig i helgen oliia och duär värkligen vacker ! :)

2011-04-04 @ 15:58:47
Postat av: tjej på 15 år

Hej! Vilken fin blogg du har. Helt otroligt att du ska ha Barn! Jag älskar bebisar hoppas du får en sötis:D

Lycka till med allt, hur ska du göra med skolan?

Kraamis:D

2011-04-04 @ 21:25:59
Postat av: Mathilda

Lugn och fin du vet att det snart kommer kännas som en evighet sen du var gravid ;) Det går snabbt :)

2011-04-05 @ 19:20:25
Postat av: Mathilda

Lugn och fin du vet att det snart kommer kännas som en evighet sen du var gravid ;) Det går snabbt :)

2011-04-05 @ 19:20:45
Postat av: Johanna

Grymt fin bild Olivia, du är jättesöt! :)

2011-04-08 @ 20:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar