framför kamera!

har varit en super smeckad dag!

vaknade imorse och började genas förbereda inför dagen som skulle vara full av filmning..

kan inte prata så mycket om det, kommer kanske mer info senare, men inget än så länge, men kan ju berättat vad vi gjort under tiden tv teamet filmat idag..

började morgonen med att klödda med mickrofon osv haha

sen begav vi oss mot mödra där  jag skulle på konstroll...

allt såg normalt och bra ut , mitt lbodtryck har höjts men dom tog extraprover pga det och allt såg bra ut..

lille prinsen ligger fixerad så det kan ske när som helst nu ..

efter kontrollen på mvc så begav vi oss hem till lägenheten..

där visade jag bebiskläder och spjälsängen och vagnen o skötbord osv, allt som har med mig o bebislivet att göra..

svarade på frågor osv..

sen så sjöng jag en låt, sugen på att spela in den men tyvärr inga verktyg till o spela in..

lunchade på bakpotatis baren.

sen blev det gravidfotografering igen hos marit lasson, bilder kommer så snabbt som möjligt..

sen kom sara o beate på fika, vi fikade chokladfondue och doppade jordgubbar och annanas i choklad..

kollade gammla bilder från när vi va små osv..

filmade några scener nere i stan för att få med ystad..

sen nu ikväll har mormor o morfar varit hos oss och ätiti middag..

nu är jag helt slut, känner mig smått konstig och ryser och fryser, brukar va super varm ju?

synd kvällen slutade dåligt.. kan bero på att alla varit stressade och trötta och sånt..

och så som ja känner mig ja vad kan de bero på?

e nått på g?

sjuk?

trött?

jag vet inte, vi får väll se, hoppas ialla fall att jag kommer sova gott och länge !!



gucci myser med magen, som hon beskyddar...


Kommentarer
Postat av: Stöttande ängel<33

har följt din blogg sen ca ett halvår tillbaks. och nu är det bara en dag kvar!!! inte sant!!! hälsa den lille prinsen från mig!!!!!<333 hoppas allt går bra!!<3 sitter här och e sjuuk men håller tummarna!<33



puss och kram<3

2011-04-13 @ 10:46:05
Postat av: stöttande ängel<33

Har följt din blogg sen ca ett halvår tillbaks. Å nu är det bara en dag kvar!!! kan inte tro de!! jag önskar iaf all lycka som går åt dej och prinsen!! håller tummarna!



Puss och kram<3

2011-04-13 @ 10:48:16
Postat av: Anonym

Horbarnet kommer snart! yay

2011-04-13 @ 16:46:47
Postat av: Sara

Hej ska du vara med i Idol?

2011-04-13 @ 17:23:47
Postat av: Linda

Så gulligt att vovven beskyddar din mage....

Kram på dig och lycka till nu när det snart är dags! /Hälsningar Linda

2011-04-13 @ 17:59:29
Postat av: Anonym

Vad ska din bebis heta:)

2011-04-13 @ 18:06:17
URL: http://wekillyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas dom inte ger dej betyg efter hur du stavar i din blogg

2011-04-13 @ 18:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar