förberedelser o handling..

ikväll ska jag på middag hos caroline och filip :)

jag ska stå för erfterrätten så jag och mormor körde en sväng och handlade..

körde och köpte en elvisp, och när jag stod i kön, så  stod en dam bakom mig hela tiden ..

sen när vi närmade oss kassan säger hon till mig ursäkta mig.. så jag släppte fram henne, trodde hon skulle ta något.. men då börjar hon packa upp, NEVER! hallå där jag var före dig?

sur blev hon såklart.. men rätt ska va rätt , jag hade EN visp och hon hade fler varor, bara för jag är ungdom ska hon inte tro hon kan göra som hon vill :P

sen körde vi vidare till en annan affär, köpte lite saker till efterrätten ikv..

köpte även jordgubbar som jag nyss fikat på..

snart blir det duschen och sen göra mig i ordning.. sen ska ja nog ut med lilla gucci en runda..

sen blir det förbereda efterrätten :)


Kommentarer
Postat av: Jennii

Hej:) vilken fin blogg.

Kul att du ska bli mamma. Inte lätt att vara ung ensamstående mamma. Har själv varit i den sitsen. Men vi unga klarar oss lika bra som vem som hälst. Så stå på dig:)



Har själv en son på 2 och ett halvt år:) bor med min sambo (plastpappa till min son) läs gärna min blogg www.Jenniimedtvai.blogg.se

2011-04-02 @ 18:01:23
URL: http://jenniimedtvai.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej vilken fin blogg detta är. Läser den varje dag och jag tycker den är så fin och bra.

Och jag undra om du skulle kunna hjälpa mig med min blogg. Du kan ju ta och kika in på min blogg om du har tid www.fbksmilet.blogg.se :D

kram Frida!

2011-04-03 @ 21:31:55
URL: http://fbksmilet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar