dagen som inte blev som den skulle..

hade verkligen sett fram emot en heldag på sjukhuset, för att få mycket information osv..

först var det unga mammor möte.. o där snackar men bara lite typ..

sen blev det rundtur på BB.

jag hade verkligen sett fram emot det, men när jag kom dit så sökte det verkligen mig, tyckte det var obehagligt och kände mig smått yr osv..

då känner man verkligen att shiet jag kan inte ta mig ur, o ja har skräck för sjukhus..

är rätt ledsen och har varit hela dagen så jag orkar inte skriva så mycket i detalj som jag tänkt göra.. orkar bara inte, gråtit rätt mycket idag av perosnliga skäl..

efter bb så gick jag till mvc till min barnmorska..

vi skulle kolla ekg på mig, man mäter hjärtljudet på bebisen och även kollar om man har några sammandragningar..

men nix.. inga sammandragningar.. så jag har rätt, inte känns nått..

så känns de lite smått hopplöst och känns som att det är super lång tid kvar..

mitt blodtryck hade höjts rätt mycket, så fick ta extra tester osv.. men allt såg bra ut ...

efter en lång dag utan att hunnit äta, eftersom dom varje gång på grupp fikan glömmer mig och att jag har gluten, så hade jag inte ätit på hela dagen ..

morfar ringde precis då och bjöd hem mig på världens godaste köttbullar och mos!

ät där och pratade lite och sen blev jag hem körd efterosm jag är så ledsen och deppig..

sitter just nu med samma känslor.. så det blir tv och sen ska jag sova...

jag har lagt ut en ny låt på youtube..

sök på: nevelin butterfly fly away


Kommentarer
Postat av: isabella

gud, visste inte att du kunde sjunga! och otroligt vad vacker du är.. skitsöt!

2011-04-05 @ 21:49:06
Postat av: Emma 15 & gravid

Grymt bra röst! :D

2011-04-05 @ 22:03:48
URL: http://mommyemma.blogg.se.
Postat av: S

gud så mysigt att det snart är dags !! helt underbart:)

hoppas allt går bra för dej, Mvh S

2011-04-06 @ 10:26:19
Postat av: Therese

Rös när jag hörde låten!

2011-04-06 @ 10:46:26
Postat av: Linda

Hej Olivia!

Vill skicka en tröst och styrkekram till dig!

Du ska se att allt ordnar sig, och du kommer bli så väl omhändertagen på sjukhuset.

Du kommer inte att vara på sjukhus för att du är sjuk, utan för att du ska få träffa ditt livs största kärlek = din son.

Du är på sjukhuset av en positiv anledning, försök tänka så.

Och smärtan och värkarna kommer att föra dig närmare ditt barn.

Stor kram!!

2011-04-06 @ 13:26:04
Postat av: Malin

vilken fin röst du har! :)

2011-04-06 @ 18:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar