beräknad barnfödning! mammas födelsedag!

idag är min lilla prins beräknad att komma, men ingen bebis är här :(

mamma fyller år idag så vi har varit på ett litet mysigt äventyr!

i morse sjöng vi för mamma och gav henne pressenter, sen blev det frukost!

vi gjorde oss iordning sen begav vi oss med bilen ..

vi körde till sandhammaren!

vi hittade en mysig håla där vi slog upp för picknik!

vi grillade korv i bröd

solade och hade det mysigt!!


efter det körde vi och fikade kanelbullar i kåseberga!

min lillebror casper väljer att ge mig massage frivilligt, han vill bli morbror nu haha!


ikväll har vi ätit grillad kotlett med hemmagjorda pommes och bennesås!

sallad med melon i och cashew nötter..

efterätt, citron formage!

nu e det mys framför tvn !!




PÅSK HAREN kom med pressenter..

jag fick en massage dosa eller vad man ska säga..

den ska jag hamed på förlossningen som kanske kan hjälpa till att dämpa smärtan lite..






















Kommentarer
Postat av: Emma 16 & gravid

Maten ser riktigt god ut! Och du är himla söt i flätor! :) <3

2011-04-25 @ 15:40:56
URL: http://mommyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar