mkt..

idag har ja varit ledsen o nere.. ja tycker verkligen att det e jobbigt att ja nt kan bestämma över mitt humör .. ena stunden kan ja sitta o skratta sen helt plötslig stor bölar ja .. de e så svårt o styra o de e verkligen jobbigt.. o sen händer allt på en gång ..

bebisen är i full gån o kickar i magen haha speciellt när ja sjunger o lyssnar musik .. kanske blir en liten stjärna?<3

haha idag har ja hängslebyxor .. de e så typiskt gravid kläder.. men just nu har ja inget som passar mig :( haha

igårkväll hyrde ja film .. the spy next door haha den va faktiskt bra (Y)

nu e de nt många dagar kvar till ultraljudet :D den 18 gäller de!!

nästa vecka:

mån: möte på sjukhuset
tis: intervju med tidningen



här e bilder på magen o på statistiken .. nästan 800.. för er som ville se..



Kommentarer
Postat av: en som undrar

hej.. kan du inte lägga ut lite fler bilder på bebismagen? :)

2010-11-03 @ 18:51:09
Postat av: hejhej

vad är det för intervju med tidningen? :)

2010-11-03 @ 19:19:56
Postat av: Hej

Vilken vecka är du i ?

2010-11-03 @ 20:29:39
Postat av: Lisa, Lund

De jag först frågade mig när du blev gravid va, vafan gör hon detta för???!!! Nu vet jag, du gör de bara för att få uppmärksamhet. Så jävla patetiskt att du inte får uppmärksamhet på något annat sätt än att bli knullad och behålla de stackars barnet. Ditt val men vill bara skriva vad jag, och typ halva Lund(?) tycker!

ps ditt barn är förlorat

2010-11-04 @ 13:55:22
Postat av: Hanna

Så himla söt mage du har!

2010-11-04 @ 13:56:54
Postat av: Anonym

Till vissa personer: Hur orkar ni bara lägga ner tid på att kränka andra så? Finns de som lägger ner sin tid på att leva sitt liv och verkligen göra det till sitt eget och vara nöjd med det, andra lägger ner tid på att sänka andra människors självförtroende, men var kommer ni egentligen med det? skärp er!

2010-11-04 @ 17:55:01
Postat av: Anonym

asså förlåt men sluta klaga på hennes liv ! det är för fan hennes eget val! Hon kasnke är en stark människa som klara det ! Låt henne gör sitt eget val i livet och bry er om ert eget liv istället !!!

2010-11-04 @ 21:45:28
Postat av: Samantha

guud va gullig mage du har gumman ! :D du ska veta att ditt barn är inte förlorat för du kommer bli en underbar mamma :) jag som är nybliven mamma som är 16 år fyller 17 i november vet att barnet är inte förlorat bara för man e ung :) så till folk som trycker ner dig : SHUT THE FUCK UP NI VET INGET! HAR NI BARN SJÄLVA ELLER !? OM INTE SÅ HÅLL KÄFTEN!

2010-11-04 @ 22:27:47
Postat av: Maja

Vilken tidning?

2010-11-09 @ 14:23:16
Postat av: Amira

Hejsan!

Så fin din mage är, hoppas du kommer fixa det, men det tror jag för när man blir mamma, då blir det ens värld, och aldrig något man ångrar. Oavsett ålder, det är en samhällesgrej de med åldren. Inte hur det i sj verket funkar (pik till Lisa i Lund)

Barn är underbara ! Lycka till !!

2010-11-11 @ 13:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar