min älskling<3

Aaaaaaaw!<3
ja har nt träffat min lilla gucci på jätte länge :'( så ja åkte hem o hämtade henne idag o började nästan gråta!! ... min älskade lilla hund! hon e så underbar haha o man blir så glad när hon "pratar" till en o hoppas o slicker en i huvudet för hon blir glad o se mig , har sknat henne enormt!!

ja va faktiskt med på gympan idag i skolan ;) STOLT haha.. vi skulle köra sittups haha jojo o ja kom ju upp.. eller nt.. riktigt svårt för magen asså haha ..

efter skolan umgicks ja med min barndomsvän vi satt o snackade lite.. sen gick ja hem o åt en underbar snickersglass haha ja bara älskar de!<3

gjorde en god sallad till mig o mamma med kyckling o finfin ost haha..<3

nu ska ja lägga mig i ett varmt bad..<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar