KÖNET!!!!

Idag var ja på ultraljud och fick veta könet..
så ja tänkte avslöja det eftersom alla e så nyfikna o ja kan faktiskt nt hålla mig .. o säger man det till nån person så vet alla det till slut ändå..
det var en h*n!! :D ahaha

lilla livet i magen rör sig hela tiden en aktiv liten pojke..
alltså förstår ni det blev en han :D

roliga saker han gjorde:

sög tumme.
gjorde peace märke med fingrarna.
pillade sig på snorren o rumpan haha..
pussade på min mage så man ser kyss munnen på bilderna..
sparkade på kameran ..
vände sig riktigt mkt..

som vanligt har ja rätt när de gäller o gissa/känna vilket kön nån ska få..
har nog aldrig gissat fel faktiskt.. så ja kände det på mig :)


min moderkaka låg väldigt långt ner.. så ja hoppas att den ändrar sig under tiden för om den inte gör det så måste ja göra kejsarsnitt för moderkakan täpper för hålet haha..

man allt va iaf bra med den lille gossen<3























Kommentarer
Postat av: Laserturken

Tycker fan synd om ungen, tänk att ha en sån fjortishora som du till mamma

2010-11-18 @ 18:00:12
Postat av: sanne

åh grattis! :)

2010-11-18 @ 18:07:47
Postat av: Anonym

Åh vad kul. Grattis till den lille pojken. :)

2010-11-18 @ 18:16:11
Postat av: felicia

Ännu en patetisk kommentar av "Laserturken"! Läs inte hennes blogg då för fan

2010-11-18 @ 18:24:56
Postat av: Sofia

Grattis! Så kul för dig! Du kommer säkert bli en jätte bra mamma trots din unga ålder. Så länge du älskar barnet, det är inte så mycket annat som behövs. Lycka till det förtjänar du! Och skit i alla otrevliga kommentarer, dom e bara avis... Eller helt dumma i huvudet!

2010-11-18 @ 19:40:02
Postat av: Laserturken

Det är detta hon lever på fattar ni inte, UPPMÄRKSAMHETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!! Annars hade hon gjort så bara inbjudna kan läsa bloggen. Jag läser bloggen för jag skrattar åt den patetiska familjen som tillåter detta. Idioter hela bunten, förutom Olivia. Hon är rent ut sagt en hora..

2010-11-18 @ 20:54:46
Postat av: Anonym

Stort grattis!

Håller tummarna för att allt ska gå bra!

2010-11-18 @ 21:25:16
Postat av: Lina - Melkers mamma

OLIVIA, jag tycker att du ska göra så du måste granska kommentarerna innan dem publiceras och ta bort såna omogna kommentarer som från "laserturken" dem behöver inte ha det nöjet att sitta och klanka ner på andra. Det säger mest om dem hur omogna dem är! Grattis till pojken :) det är fantastiskt med en liten gosse.

2010-11-18 @ 21:37:39
URL: http://vackertliv.blogg.se/
Postat av: Sofia

Varför ger du henne all denna uppmärksamhet då om du nu bara retar dig på henne... Du e nog sjukligt omogen eftersom du håller på som du gör och dessutom inte ens kan stå för vad du heter utan måste ha ett sånt töntigt synonymnamn. Jag tror ju inte hon tagit betalt för att ha sex, vilket ordet hora innebär. Tycker hon är modig att våga behålla barnet i denna unga ålder. Det är nämligen ingen dans på rosor att ha barn. För det mesta e det det men visst blir det jobbigt ibland och denna ständiga oro för att något ska hända. Tycker ni som skriver elaka kommentarer e sjukt omogna och era föräldrar hade skämts av att veta ni höll på så här. Hade ni velat att någon skulle kallat ert (framtida?) barn dessa elaka saker eller att ert barn skulle kallat någon så... Låt Olivia leva sitt liv och lämna henne ifred om ni inte vill henne annat än väl.

2010-11-18 @ 22:43:57
Postat av: Anonym

till sofia: riktigt bra skrivit! fattar inte att folk orkar hålla på. även om en person är beroende av uppmärksamhet behåller man inte ett barn för det, man behåller ett barn för att man känner att man kommer älska det och kunna ta hand om det, om olivia bestämt sig för att behålla barnet, så är det för att hon älskar sitt barn, inte för att hon älskar uppmärksamhet.

2010-11-19 @ 13:19:04
Postat av: Laserturken

Okej, då börjar vi igen.

Sofia: Mina föräldrar skämmas? Nej, mina föräldrar hade skämts över mig om jag skaffat barn vid 15 års ålder. Hade min barn gått o fått 3 kukar i sig på en kväll då hade mitt barn fått stå sitt kast. Som man bäddar får man ligga eller?

Anonym: Du säger man behåller ett barn för man känner man kommer kunna ta han om det? Haha för roligt asså. Har ni inte fattat att hon är 15 år gammal? Hur fan ska HON ta hand om barnet? Ingen skola, inget jobb och ingen erfarenhet av barn. Säger bara lycka till.

2010-11-19 @ 16:36:01
Postat av: lina

grattis, blir säkert jätte bra. Tycker du är jätte stark som vågar detta, så bara kämpa på. Funderat på ngt namn än? :)

2010-11-19 @ 16:48:41
Postat av: felicia

Men "laserturken" då tycker jag att du ska vara tyst. Så kan du sitta och ångra att du sagt detta när barnet är fött och Olivia klarar det galant!

2010-11-19 @ 22:25:37
Postat av: Tina

Laserturken - vet inte alls vem du är men så som du skriver du skämmas, vilket ordförråd! Snälla låt Olivia va, vill och känner hon att hon kan ta hand om en liten baby låt henne göra de! Är betydligt äldre än Olivia och även dig tror jag och har två barn och vet hur de e att vara morsa! Nää du knip igen om du inte har något vettigt att skriva!

2010-11-20 @ 17:24:55
Postat av: laserturkens vän

Det är skrämande .. Pinsamt vist det är hennes val, men hon kan fan knappt ta hand om sig själv. Och alla ni som blivit vän med henne, sluta fejka ?? Ni går och säger till ALLA att. Ni bara fejkar för henne. Pinsamt stå för att ni snackar skit om henne och skrattar henne i ryggen varje gång hon går förbi?? Pimsamt riktigt pinsamt. Jag kan erkäma att jag nt är ett dug bättre själv men vafam? Hur normalt är det att skaffa barn som 15 åring.. Vem som helst hade snackat skit .. Shit skäms att gå på samma skola med en som knullar runt med 3 kukar på en kvl för jvlit ......

2010-11-20 @ 19:27:13
Postat av: Till Lasterturken och dennes vän!

Varför postar ni inte under era riktiga namn? Vågar ni inte? Patetiska skitungar. Låt Olivia vara och lägg er energi på något vettigt istället för att gå under anonyma namn och förtala folk på internet. Jag har redan bett blogg.se att fixa fram era ip-adresser, vilket dom håller på med i just detta skrivs då det ni skrivit faktist är brottsligt.

2010-11-20 @ 23:42:37
Postat av: christian

grattis:) tror säkert att det kommer gå bra:) bry dig inte om vad turkjävlarna och andra idioter säger, du kommer lyckas:)

Lycka till.

2010-11-21 @ 21:40:18
Postat av: .

okej, ingen ska kanske bry sig om vad olivia gör, om hon nu vill behålla barnet så ska vi låta henne. Men jag stör mig på folk som gör som dom gör och lådsas vara vän med henne och inte är ärlig. Men det kanske är fel att lägga sig i men då kan hon skappa sån begränsning på bloggen.

2010-11-21 @ 23:54:48
Postat av: Louise

Jävla nollor allihopa!

2010-12-01 @ 13:26:54
Postat av: camilla

gör så här på vuxna flickor

att dåmm ska inte kunna få bäbis i magen

hela livet

2011-01-14 @ 15:50:02
URL: http://wwwaromabutiken.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar